.

Vraag

Wel bellen maar niet gebeld kunnen, welke instelling(en) moet ik wijzigen?

  • 14 June 2014
  • 4 reacties
  • 1264 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo kan iemand mij svp helpen.
Dikke 1,5 week geleden is op mysterieuze wijze mijn samsung galaxy s uitgevallen oid.
In ieder geval na opnieuw opgeladen te hebben waren mijn contacten weg, notities weg en agenda helemaal leeg.
Heb alleen een verouderde contacten lijst uit oude telefoon terug kunnen halen.
Nu heb ik al van alles opgezocht eb geprobeerd maar ik kan wel bellen maar niet gebeld worden, heb voicemail via 12339 uitgezet maar nu gaat ie over naar in gesprek.
Als ik mezelf bel gaat de telefoon niet over maar krijg wel berichtje in berichten......
Doorschakelen indien bezet krijg ik er niet uit...geeft melding dat dit niet ondersteund wordt door operator?
Heeft iemand info voor mij om dit probleem opgelost te krijgen?

4 reacties

Ben bij winkel geweest en die heeft uitgevonden dat op een ander toestel het wel werkt, dus het ligt aan instellingen van de telefoon maar kan daar niets raars in vinden....iemand een idee
Badge +6
Hoi MdK, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat er na het uitvallen van je telefoon er vanalles gewist was en er iets in je instellingen is gewijzigd, waardoor je plots niet meer gebeld kan worden 😕

Ik wil je aanraden 'ns bij Instellingen te zoeken naar Oproepinstellingen en vervolgens is er een optie "Gespreksblokkering" (althans in mijn Android telefoon :)), daar kan je precies aangeven welke gesprekken je wil toelaten of blokkeren.

Ik hoop dat dat de oplossing is! Of dat misschien andere forumgebruikers nog andere handige ideeën hebben, mocht het niet de oplossing zijn 🙂
Heb hetzelfde probleem.##002# al weggestuurd . helpt niets. Dit op samsung galaxy fame 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi chipie05,

Ik zie dat je hier ook je vraag hebt gestuurd. Het is niet de bedoeling om dezelfde vraag op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Ik wil je daarom vragen om in het doorverwezen topic te reageren. Zo houden we het forum overzichtelijk en gebruiksvriendelijk 🙂

Reageer