.

Vraag

Wanneer krijg ik Sennheiser oortjes en verwerking van Cashback?

  • 9 January 2023
  • 15 reacties
  • 495 Bekeken

(onderstaand bericht is reeds eerder verzonden via e-mailverkeer d.d.21-12-2022), doch geen reactie van Simyio ontvangen...)

 

Geachte heer/mevrouw,

 
Wij hebben 4 x telefoonabonnementen bij Simyo afgesloten vanwege de goede reviews, 
de betrouwbaarheid en de leuke acties.
 
Wij willen u voor de goede orde informeren dat wij nog steeds in afwachting zijn
van de beloofde actieartikelen; de 4 x gratis Sennheiser oortjes en 4 x Euro 35,00 cashback.
Wij hebben uiteraard al eerder met Simyo hierover in contact getreden en ons werd telefonisch 
toegezegd dat deze artikelen en cashback binnen twee weken verwerkt zou worden.
We zijn inmiddels langer dan een maand in afwachting op de toezeggingen en vragen u derhalve
wederom om de ons de beloofde artikelen en cashback te zenden. 
Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking.
 
 
Met vriendelijke groet,
 
Mr. Peter Gi 

15 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heb je dit gedaan via simyo.nl, of via een wederverkoper die Simyo abonnementen verkoopt?

Wij hebben 4 x tel.abonnementen in de Belsimpel winkel met actie gratis 4 x Sennheizer en 4 x Euro 35,- cashback afgesloten. Ik heb vlak daarna telefonisch contact gehad met een medewerkster van Simyio die mij beloofde dat deze actieartikelen en cashback binnen 14 dagen geregeld zou worden en op mijn bezorgadres afgeleverd zouden worden. Niets is minder waar gebleken.  

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dan dat Belsimpel je aanspreekpunt moet zijn, maar hoe Simyo medewerkers dan kunnen zeggen dat het geregeld wordt snap ik niet.

Weet je dit zeker of word ik (weer) van het kastje naar de muur gestuurd? 

Reputatie 7
Badge +7

Nee, zeker weet ik het niet. Maar je hebt een contract afgesloten met Belsimpel, dus die lijken mij het eerste aanspreekpunt.

Morgen zal er wel een moderator langskomen die vertelt of ik gelijk heb of zwets.

De medewerkster van Klantenservice Simyio die ik, d.d. 18 november 2022, te 11:37 uur exact telefonisch had benaderd en gesproken, klonk al erg twijfelachtig toen ze mijn vragen beantwoordde.  (ik heb al bewijsvoering mijn bel historie naar de klantenservice Simyio op mijn smartphone opgeslagen.)

 

Reputatie 7
Badge +7

Vreemd, als ik gelijk heb zou die medewerkster toch geen enkel spoor hebben moeten zien (in de simyo adm) van die oortjes en cashback. 

Hoe kan ze dan zeggen dat het er aankomt?

Zou het misschien helpen om u te informeren dat ik de 4 x abonnementen in de Belsimpel winkel

gevestigd aan de Spuistraat 25, 2511 BC Den Haag heb afgesloten?

Wellicht kunt u dit verifiëren bij deze winkel. 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik kan helemaal niets, want ik werk niet bij Simyo. Ik ben ook gewoon klant.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mr. Peter Gi,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Het klopt inderdaad wat @wimj12 (bedankt voor je reacties!) zegt. Je dient hiervoor contact op te nemen met Belsimpel aangezien wij zelf niet aan cashbacks doen. Ook is het niet mogelijk om via ons de Sennheizer oordopjes te bemachtigen. Het spijt me dat je hier verkeerd over bent ingelicht, onze oprechte excuses hiervoor! Ik kan me voorstellen dat dit heel verwarrend moet zijn geweest. Ik zal daarom ook contact opnemen met de collega die je hebt gesproken om dit toe te lichten. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten

Groetjes,
Amy

Hallo Amy, 

 

Hartelijk dank voor de verhelderende woorden en de gepleegde inzet. De jonge verkoper van Belsimpel heeft kennelijk niet in de gaten dat hij hiermee een schuld op zijn hoofd laadt, een schuld die hij ooit moet inlossen. Ik vergeef het hem in ieder geval. Wij zijn overigens erg positief over Simyo. Op juiste tijden ontvangen wij een notificatie via e-mailverkeer, dus dat is echt toppie top!  

 

Met vriendelijke groeten,

 

Mr. Peter Gi

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mr. Peter Gi,

Bedankt voor de terugkoppeling en graag gedaan! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent met onze service 😃. Super fijn dat het nu duidelijk voor je is.

Groetjes,
Amy

Hallo Amy,

(Voor alle echte mannen is het dringend verzoek om dit bericht te negeren!)

 

Ja, dit heeft me heel veel tranen gekost. 

Ik ben in ieder geval erg blij dat ik eindelijk verlost ben van de stapels zakdoeken en de natte kussenslopen vernieuwen elke ochtend. 

 

Mvgr. 

Mr. Peter Gi

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Maar heb je earpods en je cashback nu binnen?

Beste Wimj12,

 

Nee, helaas nog steeds niet. 

Reageer