.

Beantwoord

Wanneer biedt gaat Simyo een dataplafond aanbieden?

  • 10 September 2022
  • 3 reacties
  • 543 Bekeken

Wanneer gaat Simyo ook een Dataplafond aanbieden? Heb prima ervaring met jullie prepaid Sim kaarten maar wil voor mijn zoontje nu een vast abonnement en zonder dataplafond gaat dat natuurlijk een keer mis. Wat zijn er nog meer voor opties dan naar een andere provider zoeken?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 12 September 2022, 16:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Die vraag is al vaak gesteld hier. 

Het antwoord van Simyo is steeds: “Gaat er niet komen”.
Als je een Android hebt kan je dit ergens instellen. Met een Apple ben je afhankelijk van apps.
Verder geeft deze https://www.simyo.nl/blog/dataverbruik-data-besparen-datalimiet/ meer informatie.

 

Persoonlijk zou ik niemand adviseren om voor kinderen een Simyo abonnement te nemen.

Reputatie 7
Badge +9

Wat zijn er nog meer voor opties dan naar een andere provider zoeken?

Behalve zelf een dataplafond instellen op Android zijn er geen opties, dus zou ook ik in dit geval kijken naar een andere provider indien een dataplafond gewenst is. Gelukkig kun je tegenwoordig bij diverse providers terecht.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Rens s,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je overweegt een abonnement aan te vragen voor je zoontje 😊! Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Het is bij Simyo niet mogelijk om een dataplafond in te stellen, ook is het niet bekend wanneer wij dit wel zullen aanbieden. Als je zoon een Android heeft, dan is het mogelijk om een datalimiet in te stellen via de instellingen in de telefoon, bij een iPhone is dit helaas niet mogelijk. Wij versturen altijd waarschuwingsberichten per sms zodra de internetbundel op is. Afhankelijk van de leeftijd van je zoontje kan je er misschien niet op rekenen dat hij op deze sms’jes gaat letten, dus ik kan het me voorstellen als je hierdoor kiest voor een provider met dataplafond.

Bedankt voor de hulp en uitleg @Groentjuh en @wimj12! Dit wordt gewaardeerd 😄.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer