.

Beantwoord

Waarom zie ik een Administratieve blokkering staan op Mijn Simyo?

  • 17 June 2018
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb een e-mail ontvangen dat ik nog 15 dagen de tijd heb om via mijn Symio telefoon een sms of telefoongesprek te versturen zodat ik mijn nummer niet definitief geblokkeerd wordt. Dat wilde ik vandaag doen, maar ik krijg de melding dat mijn simkaart voor inkomende en uitgaande gesprekken geblokkeerd is. Dat staat ook in Mijn Symio.

Hoe krijg ik mijn nummer gedeblokkeerd zodat ik hem weer kan gebruiken?

Mvg,

Robert Jan
icon

Beste antwoord door Els 18 June 2018, 12:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Robert Jan,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je deze melding krijgt, juist nu je snel moet zijn om je aansluiting actief te houden.

Op je aansluiting zie ik dat je inderdaad al een lange tijd geen gebruik hebt gemaakt van deze aansluiting. Toch heb je nog enkele dagen om dit recht te zetten, je bent dus nog niet volledig afgesloten. Vanwege technische redenen is er toch een blokkade op gekomen, sorry hiervoor. Ik heb dit direct rechtgezet via mijn collega van de technische afdeling. Als je de telefoon even uit- en aanzet, kun je weer bellen. Sorry voor het ongemak!

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Els
ook mijn Sim kaart is om administratieve redenen geblokkeerd terwijl er wel voldoende tegoed is. Tevens zijn er voor zover bekend geen openstaande rekeningen. Telefoon al een aantal keer volledig uit en aan gezet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Linde,

Ah, wat zuur zeg! Ik zie dat je intussen al gedeblokkeerd bent. Dit had automatisch moeten gebeuren, maar daarin is iets mis gegaan. Mijn excuses nog daarvoor!

Laat je het weten als je in de toekomst nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer