.

Beantwoord

Waarom word ik niet gewezen op het feit dat mijn belbundel op is?

  • 27 September 2021
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Ik ben zeer tevreden over de service van Simyo.

Als ik beltegoed bij wil bestellen is het in no time geregeld via de app.

Ik krijg direct een e-mail, het tegoed staat direct op mijn account.

Echter:  Als ik dit vergeet

             Krijg ik geen snelle e-mail die mij vertelt dat ik moet opwaarderen.

             Er zijn situaties, zoals bij mij, dat ik voor de begrafenis van mijn vader op het

             eind van deze maand, vergeet op te waarderen. Ik ben enorm druk geweest

             en heb veel dingen geregeld. Ook emotionele zaken.

             Geen snel e-mailtje om mij te waarschuwen.

             Ik weet zeker dat dit eenvoudig te realiseren is. Of wil Simyo dit bewust 

             niet ???!!!

             Mijn extra kosten: 4 x mijn maandabonnement.

             Ik zou hierop graag een reactie van Symio zien 

icon

Beste antwoord door Bas 28 September 2021, 11:57

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Poles,

Welkom op ons forum!

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader. We wensen je veel sterkte toe de komende tijd!

Op het moment dat je belbundel op is, ontvang je van ons geen waarschuwing per SMS. Voor je internetbundel doen we dat wel, omdat je zonder het door te hebben MB's kunt verbruiken. Bellen doe je echter bewust, dus we gaan ervan uit dat je af en toe op Mijn Simyo kijkt om na te gaan hoeveel minuten je nog over hebt en hier rekening mee houdt voordat je een gesprek begint. 

We begrijpen wel dat je iets anders aan je hoofd had en daarom komen we je graag eenmalig tegemoet door de helft van de tot nu toe gemaakte belkosten te vergoeden. Dit zie je uiterlijk morgen terug op Mijn Simyo! Daarnaast adviseren we je om je bundel aan te passen naar Simyo Onbeperkt. Je betaalt nu namelijk € 6,- voor 100 minuten en voor € 7,- per maand hoef je nooit meer je belminuten in de gaten te houden. 

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes,
Bas

Reputatie 7
Badge +9

Je betaalt nu namelijk € 6,- voor 100 minuten en voor € 7,- per maand hoef je nooit meer je belminuten in de gaten te houden.

En mocht dat niet aantrekkelijk zijn, dan biedt Simyo volgens mij ook nog voor €5,- 200 minuten per maand aan. Je belbundel wijzigen zou ik dus hoe dan ook doen.

Reageer