.

Beantwoord

Waarom werkt annuleren voicemail niet?

  • 9 February 2012
  • 11 reacties
  • 1499 Bekeken

Badge
Ik belde naar 12339 om de voicemail te annuleren, maar werkte niet. Hoe kan ik annuleer ik mijn voicemail?

I called to 12339 to cancel the voicemail, but did not work. How can I cancel my voicemail?
icon

Beste antwoord door Alex 10 February 2012, 10:35

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +1
KPN alias Simyo heeft liever dat u uw VoiceMail heeft aanstaan. Immers wanneer iemand u belt dan krijgt hij of zij gelijk verbinding en worden minuten afgerekend, daaraan verdienen ze. Indien u de VoiceMail uit heeft staan zijn de kosten voor de beller gratis, die krijg de melding dat uw GSM uit staan en u op een ander ogenblik nogmaals kunt bellen. Via het Menu kunt eveneens NIET uw VoiceMail uitzetten, dat heeft KPN uit commerciële belangen geblokkeerd. Het enige wat nog mogelijkheid biedt is om het via internet uit te schakelen. U dient dan in te loggen op www.simyo.nl
Badge
Volgens mij moet je gewoon kunnen bellen naar 12339 om de voicemail uit te kunnen zetten. Op internet via Mijn Simyo staat wat je moet doen als je "voicemail" aanklikt in je instellingen. Je krijgt dan alleen een pop-up schermpje met de mededeling dat je 12331 moet bellen om de voicemail aan te zetten en 12339 om hem weer uit te zetten.
Simyo-moderatoren, willen jullie laten weten wat juist is?? En willen jullie dan ook gelijk aangeven wat Xavier moet doen om zijn vraag op te lossen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Xavier,

Je kunt je voicemail inderdaad uitschakelen door naar 12339 te bellen. Als deze optie niet werkt, hoor ik graag van je wat voor melding je krijgt op het moment dat je deze optie probeert. Je kunt de voicemail dus via je persoonlijke pagina en via de optie 12339 uit zetten.

Groetjes,

Alex
Badge
Toen ik belde de 12339 hoorde geen antwoord, niet een zin die ik hoorde door de stappen te volgen. Er is slechts stilte.
Reputatie 5
Badge +10
Xavier,

Kan je je Simyo telefoonnummer per privé bericht naar mij sturen? Dan kan ik het e.e.a. voor je nakijken.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +5
KPN alias Simyo heeft liever dat u uw VoiceMail heeft aanstaan. Immers wanneer iemand u belt dan krijgt hij of zij gelijk verbinding en worden minuten afgerekend, daaraan verdienen ze. Indien u de VoiceMail uit heeft staan zijn de kosten voor de beller gratis, die krijg de melding dat uw GSM uit staan en u op een ander ogenblik nogmaals kunt bellen. Via het Menu kunt eveneens NIET uw VoiceMail uitzetten, dat heeft KPN uit commerciële belangen geblokkeerd. Het enige wat nog mogelijkheid biedt is om het via internet uit te schakelen. U dient dan in te loggen op www.simyo.nl




Dat lijkt me sterk, niet alles is een complot hoor

Badge
Niet alles is een complot nee... maar alles is wel zo bedacht dat er zo veel mogelijk winst te behalen valt; commercieel dus.
Kost bellen naar 12339, om je voicemail uit te zetten, überhaupt geld? Ik zie namelijk nergens staan of het daadwerkelijk iets kost of gratis is.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Clinton,

Welkom op het Simyo forum!
Voor het bellen naar de voicemail (zowel beluisteren als in-/uitschakelen) worden de reguliere gesprekskosten in rekening gebracht.

Groetjes,

Manisha
Ik tracht ook de voicemail aan te zetten door te bellen naar 12331.... Kost blijkbaar geld, maar ik krijg in het scherm dat er geen verbinding kan worden gemaakt want de 'line is busy'. Heb het 6 keer geprobeerd en lees nu pas dat dat geld kost.... Wat te doen? Aanzetten via mijn simyo kan niet volgens mij.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Navarre,

Welkom op het forum.

Je geeft aan dat je Voicemail wilt aanzetten via 12331. Volgens je gegevens staat de dienst vanaf het begin van je aansluiting aan. Eenmaal ingeschakeld hoef je deze niet opnieuw aan te zetten :)

Als je belt naar 1233 kan je de instructies volgen om het instellen je voicemail af te ronden.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Reageer