.

Vraag

Waarom krijg ik geen gehoor bij het beantwoorden van sommige oproepen?

  • 17 August 2022
  • 8 reacties
  • 278 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties

Hoi,

Sinds een tijdje hoor ik sommige personen die mij bellen niet. Zij horen mij wel. Als ik zelf naar hen bel dan kan ik diegene wel horen.

Tot nu toe lijken het organisaties te zijn die Vodafone als provider hebben. Zowel in 06 nrs als 088 nrs.

Het kan zijn dat dit begonnen is na een update naar Android 11, maar dit weet ik niet zeker. 

Het is een heel specifiek probleem en hopelijk gaat er bij iemand een belletje rinkelen als hij/zij dit leest en is er een makkelijke oplossing voor.

Bedankt voor het meedenken.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @PFM,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je deze personen niet hoort als je wordt gebeld! Heb je dit probleem op meerdere locaties? Welk resultaat krijg je als je de simkaart in een ander toestel stopt? Mocht je het probleem nog steeds aanhouden, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Ik kijk graag even met je mee op je aansluiting. Ik kan dan ook eventueel contact opnemen met de Netwerk Services zodat zij mee kunnen kijken wat er aan de hand is.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Ik kan me vaag twee topics herinneren met vergelijkbare klachten helaas kan ik deze niet vinden.

de oplossing bleek toen het vervangen van de simkaart voor een nieuwe.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H, bedankt voor de tip! Dat helpt enorm. Een vervangende simkaart zou inderdaad een goede oplossing kunnen zijn, maar dit is niet de eerste optie. Ik wil graag eerst de andere opties uitsluiten, wij hebben namelijk een bepaalde stappenplan die wij moeten volgen.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Prima toch 😄

Ben benieuwd wat uiteindelijk de oplossing is en hoor het dan ook graag 😉

Ik moet nu even wachten tot een bedrijf met Vodafone mij belt om te checken of het resetten gewerkt heeft🙈

Zodra ik meer weet horen jullie het. Thanks voor nu.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @PFM,

Bedankt voor je reactie. Wij horen inderdaad graag van je of de reset van je simkaart heeft geholpen! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Update:

Helaas het probleem is nog steeds aanwezig. Het resetten heeft niet gewerkt. 

Ik zou dus graag een nieuwe simkaart ontvangen zoals Amy eerder voorstelde.

Maar als iemand nog een idee heeft wat er aan de hand zou kunnen zijn dan hoor ik dat heel graag. Dit is echt vervelend.

Thanks!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @PFM,

Bedankt voor de update. Jammer om te lezen dat de reset niet heeft geholpen. Heb je de simkaart al in een ander toestel uitgetest? Wat is het resultaat daarvan? Mocht het nou zo zijn dat je hetzelfde probleem ook in een ander toestel hebt, dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik stuur je dan kosteloos een nieuwe simkaart op.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer