.

Beantwoord

Waarom kan ik wel bellen maar niet gebeld worden?

  • 8 June 2018
  • 3 reacties
  • 4600 Bekeken

Ik weet niet waar het aan ligt. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en het nummer ##002# gebeld maar het probleem is nog niet verholpen.
icon

Beste antwoord door Els 11 June 2018, 10:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Stijn,

Welkom op het Simyo Forum! Wat super onhandig dat je niet gebeld kunt worden! Natuurlijk wil je gewoon optimaal bereikbaar zijn.

Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen, ik kreeg je niet te pakken maar de telefoon ging wel over. Heb jij een gemiste oproep van mij? Mocht je toch nog problemen ondervinden, dan wil ik natuurlijk graag voor je uitzoeken wat er mis gaat. Wat gaat er precies mis als mensen jou willen bellen, krijgen ze een foutmelding?

Heel slim om via ##002# alle doorschakelingen uit te zetten, zo weet je zeker dat die geen problemen veroorzaken. Kan het zijn dat de niet-storenfunctie aan staat op je telefoon? In dat geval blokkeert je telefoon de inkomende oproepen. Via je instellingen kun je deze optie weer uitzetten. Als je laat weten welke telefoon je gebruikt, kan ik je vertellen waar je dit precies doet. Ook kun je het natuurlijk terugvinden in de handleiding van je telefoon.

Houd je me op de hoogte van de huidige situatie? Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan help ik je uiteraard graag verder!

Groetjes,
Els
Bedankt voor de hulp. Mijn telefoon ging inderdaad af alsof er niks aan de hand is, ik kon alleen niet opnemen want ik ben op school. Eerder als iemand mij probeerde te bellen kreeg hij te horen 'dit nummer geeft geen gehoor'. Ik zal vanmiddag uittesten of het probleem er nog steeds is. Misschien is het vanzelf opgelost.
Niet storen functie staat altijd uit
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Stijn,

Oh, gelukkig ging je telefoon gister over. Als je vandaag wilt testen of je het probleem nog steeds hebt, zou dat super zijn. Ik hoor het graag van je wat uit de test komt!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer