.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn voicemail niet instellen op mijn Samsung A40?


Ik probeer mijn voicemailnummer onder mijn snelkiesknop in te stellen. Maar als ik dat in wil stellen dan zegt mijn telefoon: ‘kan gegevens niet lezen’ ‘uw voicemailnummer kan niet worden gewijzigd’.

Mijn voicemail heb ik aangezet zoals de beschrijving aangeeft.

 

PS: Daarnaast is het vreemd dat ik mijn voicemail wel kan afluisteren via +31612001233 (is volgens mij KPN instelling). 

 

Rara, hoe kan dat en weet iemand een oplossing?

 

gr.

Robert

icon

Beste antwoord door Bas 18 March 2021, 13:35

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Robert,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Begrijp ik het goed dat het bellen/afluisteren van de voicemail wel lukt, maar het instellen van het bellen naar de voicemail via een sneltoets lukt niet? 

Kun je mij misschien vertellen welke stappen je precies doorloopt? 

 

Groetjes,

Tessanne 

Hoi Tessanne,

Ik ga via  Telefoon > keuzemenu > snelkiesnummers . Dan staat bij mij onder toets 1 al standaard de Voicemail knop (staat dat deze 'niet ingesteld' is) maar daar kan ik vervolgens geen nummer invullen zoals eerder verteld.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Robert, 

Zou je het eens kunnen proberen door de onderstaande stappen te volgen?

1. Druk op het icoontje voor telefoon
2. Druk rechtsbovenin op het icoontje voor menu
3. Druk op Instellingen
4. Druk op Voicemail
5. Druk op Voicemailinstellingen
6. Druk op Voicemailnummer
7. Toets +31612001233 in en druk op OK
8. Druk op de hometoets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm

Ik hoor graag van je of dit werkt! 😊

Groetjes,
Bas

Hoi Bas,

Ik heb je stappen gevolgd maar hij geeft dezelfde boodschap terug:

'Kan gegevens niet lezen' 'uw Voicemail nummer kan niet worden gewijzigd '

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Robert, 

Wat gek!

Dit lijkt me dan meer iets van je toestel waar wij niet zoveel aan kunnen doen… Heb je al contact opgenomen met Samsung hierover? Wellicht dat zij je hier beter mee kunnen helpen 😇

Groetjes,
Bas

Nee, nog niet geprobeerd... zal ik eens doen. Thx

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RobertvO,

 

Graag gedaan! Laat je weten of daar iets uit is gekomen? :blush:

 

Groetjes,

Tessanne 

Beste mensen,

10 maanden later loop ik tegen hetzelfde probleem aan.

Heb contact opgenomen met Samsung en die verwijst me terug naar mijn provider.

Ben net klant van Simyo geworden. Heeft zij een oplossing?

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Omdenker,

 

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je hetzelfde probleem ervaart.  Heb je de stappen van Bas ook al nagelopen? Zo niet, zou je kunnen kijken of dat werkt?

 

Hierbij de stappen: 

1. Druk op het icoontje voor telefoon
2. Druk rechtsbovenin op het icoontje voor menu
3. Druk op Instellingen
4. Druk op Voicemail
5. Druk op Voicemailinstellingen
6. Druk op Voicemailnummer
7. Toets +31612001233 in en druk op OK
8. Druk op de hometoets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm

 

Ik hoor graag van je of dit werkt! 😊

Groetjes,

 

Nihad

Beste Nihad,

Wat u schrijft is precies wat ik gedaan heb en toen pas hier om hulp gevraagd.

Samsung geeft aan dat u (simyo) dit kunt oplossen.

Nogmaals de foutmelding: 

Kan gegevens niet lezen' 'uw Voicemail nummer kan niet worden gewijzigd '

Ik hoor graag van u.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Omdenker,

 

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je eerst alle stappen hebt doorgenomen. Wij zullen de netwerkspecialist hierover moeten bellen. Als je mij nu in een privé bericht het telefoonnummer kan sturen met daarin ook jouw volledige naam, adres, en email adres dan kan ik dit doorzetten naar mijn collega. 

 

Groetjes,

 

Nihad

Beste Nihad,

Ik heb u een privé bericht gezonden met de gevraagde gegevens.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Omdenker,

 

Bedankt. Ik heb het opgepakt en zet het door naar de desbetreffende afdeling :).

 

Groetjes,

 

Nihad

En ook ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan. Nooit een probleem geweest bij andere providers, nu wel. Ook de al genoemde stappen leveren niets op. Graag assistentie 

Beste Melvin,

Ik heb nog geen oplossing van simyo gekregen helaas.

Mvg. Omdenker

Dank voor jouw reactie, hoe teleurstellend dat ook is...

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Omdenker,

Bedankt voor je bericht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Het lijkt erop dat hier nooit meer een opvolging aan is gegeven. Ik zal mijn best doen om hier een oplossing voor te vinden. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin het telefoonnummer, volledige naam, adres, en email adres? Dan kijk ik direct even verder.

Zodra ik een antwoord heb @Melvinkuil laat ik het hier even weten, dan kunnen we hopelijk dit probleem voor iedereen tegelijkertijd oplossen!

Groetjes,
Rutger

Reageer