.

Beantwoord

Waarom kan ik één persoon niet bellen en de rest wel?

  • 25 April 2017
  • 3 reacties
  • 25256 Bekeken

Iedereen kan ik bellen behalve 1 persoon, deze persoon kan mij wel bellen, maar ik hem dus niet.
Ik ben niet geblokkeerd in de telefoon van hem. Ergens heb ik gelezen dat dit softswitch kan zijn, kan dit kloppen? En wat houdt het dan in?
Hoe is dit probleem te verhelpen?
icon

Beste antwoord door Caspar 26 April 2017, 14:03

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Marjonvd,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je één persoon niet kunt bellen. Goed van je dat je al hebt gecheckt of je geblokkeerd bent in zijn telefoon.

Het kan zijn dat je hem als contact niet goed hebt opgeslagen in je telefoon. Heb je al eens geprobeerd om hem te bellen door het nummer in te typen in plaats van hem als contact aan te klikken.

Een softswitch ben ik niet bekend mee. Wat bedoel je hier precies mee? Kan je een bepaalde link meesturen waar hier meer over staat? Ik zie in ieder geval dat je niet bent geblokkeerd of iets dergelijks en dat alles goed staat. Ik heb voor de zekerheid toch even je aansluiting gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.

Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Hoi Marjonvd,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je één persoon niet kunt bellen. Goed van je dat je al hebt gecheckt of je geblokkeerd bent in zijn telefoon.

Het kan zijn dat je hem als contact niet goed hebt opgeslagen in je telefoon. Heb je al eens geprobeerd om hem te bellen door het nummer in te typen in plaats van hem als contact aan te klikken.

Een softswitch ben ik niet bekend mee. Wat bedoel je hier precies mee? Kan je een bepaalde link meesturen waar hier meer over staat? Ik zie in ieder geval dat je niet bent geblokkeerd of iets dergelijks en dat alles goed staat. Ik heb voor de zekerheid toch even je aansluiting gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.

Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar


Hallo Caspar,

Heel erg bedankt voor je reactie! Het resetten heeft geholpen, want nu lukt het gewoon weer om deze persoon te bellen. Nogmaals bedankt!

Marjon
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marjon,

Oh, dat is fijn om te horen! Ben blij dat jij je contactpersoon weer probleemloos kunt bereiken.

Als je andere vragen hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten. :D

Groetjes,
Asma

Reageer