.

Beantwoord

Waarom is mijn telefoonnummer helemaal afgesloten?

  • 18 June 2018
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Goedenavond,

Op dit moment woon ik op Aruba, nu kreeg ik een mail waarin stond dat ik me telefoonnummer moet gebruiken om mijn nummer te behouden. Ik heb me simkaart niet liggen waar ik nu woon dus heb net online opgewaardeerd maar de 15 dagen zijn al voorbij. Het is namelijk op een paar uur na 15 dagen en een paar uur. Gaan jullie hem nu alsnog afsluiten? Kan ik via deze weg laten weten dat ik graag mijn telefoon nummer behoud!! Ik hoor graag van jullie.

Groet laura
icon

Beste antwoord door Els 18 June 2018, 13:06

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Alleen een moderator kan bevestigen of de aansluiting behouden blijft.

Opwaarderen is naast bellen/SMSen/internetten en een internetbundel aanschaffen in principe genoeg om een aansluiting te behouden. Ik verwacht dat deze aansluiting gewoon behouden blijft.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Laurentia,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je simkaart is komen te vervallen. Ik kan me voorstellen dat je je telefoonnummer graag wilt gebruiken.

Ik zie inderdaad dat je simkaart nu helemaal is komen te vervallen vanaf 16 juni. Op 18 juni is er een poging gedaan om je beltegoed op te waarderen, nèt te laat dus. 😞 Op het moment dat je simkaart is komen te vervallen, is het niet meer mogelijk om deze te activeren. Omdat het net een paar uur na het afsluiten van je simkaart is gebeurd, wil ik toch graag nog voor je uitzoeken wat er mogelijk is. Uiteraard ook wat betreft de opwaardering. Zou je mij een privébericht willen sturen met hierin je postcode en huisnummer ter controle? Dan ga ik het voor je uitzoeken, goed?

@ Groentjuh, bedankt voor je uitleg!

Groetjes,
Els

Reageer