.

Beantwoord

Waarom is mijn Prepaid aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld?

  • 15 May 2021
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Waarom is mijn Prepaid aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld?

Als ik wil bellen krijg ik deze melding

sms-en lukte wel

icon

Beste antwoord door Daisy 17 May 2021, 14:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Anne12,

 

Goed dat je contact opneemt! Ik zie in je aansluiting dat deze per ongeluk geblokkeerd was omdat er geen beltegoed meer op stond, dit had niet mogen gebeuren omdat je gebruik maakt van automatisch opwaarderen. Als het goed is zou alles weer moeten werken sinds 13 mei. Mocht dat niet zo zijn dan raad ik je aan het toestel even opnieuw op te starten. 

 

Laat je weten of alles weer werkt?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer