.

Beantwoord

Waarom is mijn nummer niet bereikbaar?

  • 9 February 2019
  • 3 reacties
  • 4940 Bekeken

Sinds een aantal jaar heb ik een abonnement bij simyo en heb ik ook problemen met "onbereikbaar" zijn. Ondanks dat mijn telefoon aan staat krijg ik soms van verschillende mensen een appje dat ze mij niet kunnen bellen. Zij krijgen te horen dat het nummer niet bereikbaar is. Ik krijg ook geen melding van een gemiste oproep. Ik kan ze wel terugbellen, dan is er niks aan de hand. Maar vind het wel vervelend dat ik niet bereikbaar ben als het nodig is. Waar zou dat aan kunnen liggen en is het op te lossen? Ik heb in mijn instellingen geen nummers geblokkeerd, dus dat kan het niet zijn
icon

Beste antwoord door Kevin 10 February 2019, 15:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sabrina236,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat irritant dat je steeds niet bereikbaar bent! Aangezien je zelf wel gewoon kunt bellen, is er dus niets mis met het netwerk. Waar ik zelf meteen aan denk, is de 'niet storen' functie. Wanneer deze functie aanstaat, kun je gewoon gebruik maken van je telefoon maar kun je niet gebeld worden.

Zou je eens na willen kijken of dit de oorzaak kan zijn? Vaak heeft deze functie een snelkoppeling bovenin je scherm, zelfs wanneer deze uitstaat zou het kunnen zijn dat de optie op de achtergrond toch aan staat. Ga dus even naar de instellingen van je toestel en vervolgens naar geluid of oproepen. Hier zul je meer opties voor de 'niet storen' functie vinden. Ook kan het nog helpen om de optie even aan te zetten en vervolgens weer uitschakelen.

Laat je me even weten hoe het is gegaan?

Groetjes,

Kevin
Hallo Kevin, bedankt voor je reactie. De niet storen functie stond al uit. Maar ik heb hem even aan en weer uit gezet om te kijken of dat het is. Over het algemeen kan ik gewoon gebeld worden, alleen krijg ik soms appjes dat ik niet bereikbaar ben. Ik blijf het vreemd vinden. Ik hoop dat door het aan en uit zetten van de functie het weer opgelost is. Ik zal het vanzelf merken als ik weer niet bereikbaar ben.

In ieder geval bedankt voor de tip!
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan Sabrina236,

Ik hoop dat het helpt! Laat het ons vooral even weten als er toch nog problemen zijn. Dan gaan we het verder onderzoeken! 🙂

Groetjes,

Kevin

Reageer