.

Vraag

Waarom hoor ik krakend geluid tijdens het bellen?

  • 9 September 2022
  • 4 reacties
  • 1572 Bekeken

Sinds enkele weken kraakt het geluid van mijn mobiele telefoon tijdens het bellen. Ikzelf hoor degene die ik bel prima. Maar mijn toehoorder (degene aan de andere kant van de lijn) hoort het geluid verschrikkelijk kraken. Dit is alleen bij het bellen via het netwerk, niet via wifi/whatsapp. Iedereen die ik bel heeft hier last van. Het maakt ook niet uit waar ik ben. Het probleem is ineens ontstaan. Vóór het probleem had ik dezelfde mobiel als nu. Ik heb al geprobeerd om mijn simkaart uit mijn mobiel te halen en de telefoon opnieuw op te starten. Dit heeft niet gewerkt. Wat nu? Heeft u een tip/suggestie of hulp om dit probleem op te lossen? 


4 reacties

Al geprobeerd wat het resultaat is met een kruistest van 2 simkaarten @Mar23 ?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mar23,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de persoon aan de andere lijn een krakend geluid hoort! Ik zie dat @Friesian al de kruistest als optie heeft gegeven (Bedankt!). Graag zou ik willen weten wat hier het resultaat van is. Ik heb even op jouw aansluiting gekeken en ik zie dat je simkaart al aardig wat jaren is meegegaan! Het kan hierdoor voorkomen dat de verbinding met het netwerk verslechterd. Ik wil graag een reset uitvoeren op je simkaart. Mocht de reset niet werken dan stuur ik je graag een nieuwe simkaart op! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan voer ik de reset graag voor je uit. 

Groetjes,
Amy

Hoi Amy,

Het duurde even, maar ik heb de kruistest uitgevoerd! Het resultaat ervan is dat het ligt aan de simkaart (in elk geval niet aan de telefoon). Graag zou ik daarom gebruik willen maken van de aangeboden reset. Welke gegevens heb je hiervoor nodig? Alleen naam en telefoonnummer of ook adres? Dan stuur ik dat in een privebericht. 

Groeten van Mar23

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mar23,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even hebt getest! We kunnen inderdaad de reset uitvoeren. Zou je jouw volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres kunnen sturen naar mij in een privébericht

Ik zie graag je bericht tegemoet!

Groetjes,
Amy

Reageer