.

Vraag

Waarom hoor ik geen beltoon als ik uitbel?

  • 25 January 2023
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Mijn vrouw en ik hebben beide Simyo. Als zij mij belt hoort zij geen kiestoon maar mijn toestel gaat wel over. Het lijkt zich alleen bij mijn toestel voor te doen. Alle instellingen nagekeken maar geen oplossing. Betreft een Moto 5g5 power.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Robin1952,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact met ons opneemt! Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat de vraag precies is, mijn excuses. Een kiestoon krijg je namelijk alleen als je naar een nummer belt die een keuzemenu heeft. Dus bijvoorbeeld als je naar een bedrijf belt! Bedoel je wellicht dat jou vrouw haar toestel niet hoort overgaan als ze naar jou belt of duurt het wellicht langer voordat ze dit te horen krijgt? 

Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Hallo Amy, klopt idd dat zij haar toestel niet hoort overgaan als ze naar mij belt. 

Ze hoort dus niet of er verbinding wordt gemaakt terwijl dat wel het geval is.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Robin1952,

Bedankt voor je reactie. Aha! Ik help je graag verder. Graag zou ik willen weten of de VoLTE optie aanstaat in haar toestel. Dit noemen we ook wel bellen via 4G. Dit kan ze controleren via Instellingen > Netwerk en internet > Kies SIM > Schakel Bellen via 4G in. Ook zal ik een reset uitvoeren op haar simkaart zodat enige blokkades worden opgeheven en de simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met haar 06-nummer, volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres? 

Ik zie graag je bericht tegemoet 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer