.

Beantwoord

Waarom geeft mijn telefoon aan: server niet bereikbaar?

  • 17 March 2020
  • 3 reacties
  • 2291 Bekeken

Badge
  • Aspirant
  • 12 reacties

Hallo

Ik heb een Galaxy J7 uit 2016 en ondervindt problemen bij het bellen en gebeld worden.

Als ik gebeld wordt gaat de telefoon 1 x over en daarna wordt de verbinding verbroken.

Als ik naar mobiel bel dan gaat hij 1 x over en wordt ook de verbinding verbroken en krijg dan de melding “server niet bereikbaar”.

Naar vast nummer bellen heb ik geen probleem!!

Na telefoon uitschakelen en weer opstarten werkt het weer goed maar niet voor lang.

Ik ben geen grootverbruiker m.b.t. bellen / gebeld worden.

icon

Beste antwoord door Tessanne 18 March 2020, 09:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi GJK,

 

Welkom terug op het forum!

 

Het lijkt me zeer storend dat de verbinding steeds wordt verbroken, ik kan me erg goed voorstellen dat je graag een oplossing ziet voor dit probleem! Sinds wanneer heb je hier last van en op welke plekken heb je hier last van? Voor de zekerheid heb ik je simkaart zich opnieuw laten aanmelden bij het netwerk, kun jij de telefoon voor 15 minuten helemaal uitschakelen? Mocht dit nou niets uithalen, dan is het handig om een kruistest uit te gaan voeren. Een kruistest is jouw simkaart in een andere telefoon proberen en vice versa. Met de uitkomst van de kruistest komen we er vrijwel direct achter waar het probleem precies ligt.

 

Ik hoor graag van je wat hier uit komt!

 

Groetjes,

Tessanne

Badge

Hoi Tessanne, ik heb gisteren de kruistest uitgevoerd en tot heden werkt de telefoon weer zoals het hoort. Ik zal het in de gaten houden en indien nodig neem ik weer contact met jullie op.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi GJK,

 

Bedankt voor de terugkoppeling. Hopelijk blijft alles naar behoren werken en anders hoor ik het ook graag!

 

Nog een fijne dag! :)

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer