.

Beantwoord

Waarom gaat het gesprek direct door naar voicemail?

  • 4 October 2017
  • 10 reacties
  • 34395 Bekeken

Badge
Mijn dochter en ik bellen dagelijks met elkaar. Ik heb om die reden zelfs onbeperkt bellen aan mijn bundel gevoegd. Vanaf vandaag gebeurt het ineens dat als zij belt, mijn telefoon niet overgaat en direct naar voicemail gaat. We hebben beiden niets veranderd aan onze instellingen.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Ray 4 October 2017, 11:56

Bekijk originele reactie

10 reacties

Herstart de telefoon even. Werk dat niet dan;


Zet de telefoon even 10 minuten uit, haal bij voorkeur de simkaart er even uit in die 10 minuten, zet hem daarna weer aan (met simkaart er weer in). De telefoon heeft opnieuw verbinding gemaakt met het netwerk.
Badge
Het heeft gewerkt, dankjewel Ray! 😃
Graag gedaan en tevens bedankt voor de terugkoppeling.. :)

Was een gewone herstart al de oplossing of moest je even de 2e optie uitvoeren?
Badge
Ik ben meteen voor de tweede optie gegaan. Maar zojuist belde mijn dochter weer en toevallig zag ik dat het scherm oplichtte; er kwam geen ringtone. Ik weet niet waarom dit gebeurt. Soms heb je zo'n periode waarin alles fout gaat en dit is het zoveelste... ik kijk het even aan. Wordt vervolgd.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Gina7,

Welkom op het Simyo Forum! Wat leuk dat jij en je dochter zo vaak met elkaar spreken, dan is het uiteraard wel handig als je elkaar te pakken krijgt.

Fijn dat de tips van Ray al een oplossing hebben geboden. Nu begrijp ik dat je de ringtone niet hoort, wat onhandig! Gebeurt dit bij alle inkomende oproepen of alleen als je dochter je belt?

@ Ray, bedankt voor je input tot zover! :)

Groetjes,
Els
Badge
Ik kan er geen pijl op trekken. De ene keer heb ik geluid bij een oproep of Telegrambericht van haar en de andere keer niet. Het is sinds vandaag, dus ik kijk het wel even aan. Het gebeurde ook toen mijn man belde. We zitten alledrie bij Simyo, maar het zal waarschijnlijk aan mijn telefoon liggen, omdat het bij hen wel goed gaat.
Reputatie 7
Badge +6
Als je de mogelijkheid hebt kun je een kruistest uitvoeren, om te kijken of het aan je toestel of simkaart ligt.
Badge
Ik kijk het even aan; het lijkt nu weer normaal te werken. Maar hou de kruistest in gedachten. Dank je Ron.
Reputatie 7
Badge +6
OK👍
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gina,

Ik ben blij dat het nu weer werkt 🙂 Maar Ron's idee is erg slim inderdaad: de kruistest.

Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Jihane

Reageer