.

Beantwoord

Waarom betalen bij geen contact?

  • 22 November 2013
  • 1 reactie
  • 464 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Waarom brengen jullie bij bellen kosten in rekening als er nog niet eens contact is met de 'andere kant'? Ik krijg een paar keer € 0,31 kosten door jullie in rekening gebracht voor 2 tot 6 seconden 'bellen'. Ik vind het echt schandalig dat er kosten in rekening worden gebracht voor het laten overgaan van een telefoon (de andere kant neemt dus niet op / geen voicemail)!
icon

Beste antwoord door Alex 25 November 2013, 19:42

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Kimi,

Een verbinding wordt geregistreerd zodra er contact is geweest met het ontvangende nummer. Dit kan de voicemail zijn, maar ook wanneer je de melding krijgt dat iemand in gesprek is. Het klopt dat er geen kosten in rekening worden gebracht wanneer een telefoon slechts overgaat. Dat zou inderdaad niet netjes zijn. Gelukkig is dat in deze ook niet het geval. Het systeem kan alleen iets registreren zodra er ook daadwerkelijk een verbinding heeft plaatsgevonden met de aansluiting waarnaar je belt.

Groetjes,

Alex

Reageer