.

Beantwoord

Waarom ben ik niet meer aangesloten?

  • 27 May 2019
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Badge
Hallo., ik ben afgesloten en moet contact opnemen met de servicedeskt.
maar ik betaal wel elke maand de kosten.
hoe zorg ik ervoor dat ik weer aangesloten word ? \


groeten Sven
icon

Beste antwoord door Kevin 28 May 2019, 14:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Door contact op te nemen met de service desk?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein32,

Welkom terug op het Simyo forum!

Zoals wimj12 al aangaf is het bij dit soort zaken altijd goed om meteen even te bellen naar onze klantenservice (1200) dan hadden we je namelijk meteen kunnen helpen!

Ik ben nu meteen even langs de financiële afdeling gegaan. Blijkbaar stond er iets niet helemaal goed in de administratie. Ze hebben de blokkade meteen weggehaald. Als je je toestel even opnieuw opstart dan werkt alles weer. Excuses voor het ongemak!

Groetjes,

Kevin
Badge
Bedankt voor het aanpassen van de administratie.
Thx voor de snelle service Kevin.

Groeten Sven
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan Sven!

Reageer