.

Beantwoord

Waarom ben ik afgesloten om administratieve redenen?

  • 3 July 2021
  • 3 reacties
  • 402 Bekeken

Ik kan niet meer bellen. Ben afgesloten. Tel XXX

icon

Beste antwoord door Groentjuh 3 July 2021, 10:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Dennisvh, wijzig je bericht (kan tot 1 uur een na plaatsing). Je nummer kan een moderator gewoon zien; Je logt immers daarmee in. Je mobiele nummer staat nu publiekelijk zichtbaar voor iedereen. Ik als mede-klant kan daar niets mee.

Heb je prepaid?
Zo ja, heb je meer dan 0,00 euro beltegoed? Als je recent heb opgewaardeerd duurt dat soms een moment om verwerkt te worden.

Heb je Sim-only?
Zo ja, heb je meer dat 100 euro/dag of 250 euro/week gebruikt of nog facturen openstaan?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Dennis, 

Welkom op ons forum!

Als je om administratieve redenen bent afgesloten als Prepaid klant, dan komt dat vaak doordat je beltegoed op is. Zo te zien heb je gisteren je beltegoed opgewaardeerd en volgens onze gegevens is je aansluiting ook weer actief. Kun je in een reactie op dit bericht bevestigen dat alles het weer doet zoals het hoort? 

Groetjes, 
Bas

Alles werkt weer bedankt 

Reageer