.

Beantwoord

Vraag over bellen naar servicenummer

  • 5 March 2013
  • 8 reacties
  • 464 Bekeken

Klanten service helpt je van de wal in de sloot leest niet goed
Heb een simyo trinng abonnement hij zegt dat 09008844 niet binnen de belbundel valt terwijl de tarieven wat anders schetst
wie heeft er nog meer problemen met deze medewerker PAS OP HIJ SCHELD EN WIL JE KOMEN OPZOEKEN
icon

Beste antwoord door Alex 18 March 2013, 14:25

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Sorry hoor Senna,

Maar dit bericht is abacadabra voor mij.
Reputatie 7
Badge +9
Yep, ik vind dit ook een heel bijzondere topic. Laat ik het zo maar zeggen. Beetje vreemd onduidelijk verhaal. Misschien had ze iemand van de mob aan de telefoon en vind je zometeen zomaar een paardenkop in je bed.
Reputatie 4
Badge +8
Broer, je blaat. 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi senna68,

Het bellen naar het spoedpolitie zou eigenlijk buiten de bundel moeten moeten vallen. Dit staat echter niet correct aangegeven op de Simyo Tringg tarievenpagina. Ik zal de kosten voor je laten vergoeden en het laten aanpassen op onze website. Excuses voor de verwarring. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en daarin het telefoonnummer willen vermelden waarvandaan je toen hebt gebeld? Dan kunnen we het gesprek voor je terug luisteren.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Alex,

Blijkbaar begrijp jij het wel..:p, maar niet iedereen incluis mijzelf. Wil je uitleggen wat het hier nu betreft, zodat anderen wellicht hier ook hun voordeel mee kunnen doen?
Badge +6
Alex,

Blijkbaar begrijp jij het wel..:p, maar niet iedereen incluis mijzelf. Wil je uitleggen wat het hier nu betreft, zodat anderen wellicht hier ook hun voordeel mee kunnen doen?


Hoi RicoK,

Het is mij ook niet geheel duidelijk wat je niet begrijpt. Wat wil je dat wij uitleggen?
Reputatie 7
Hoi Natascha,

Ik heb inmiddels wat Gegoogled. Tringg is door Simyo overgenomen per 01/03? En de kosten van het bellen naar 'het spoedpolitie'(??) ofwel het minder dringende alarmnummer vallen buiten de bundel? En dit staat verkeerd bij de tarieven die gelden voor Tringg-klanten?
Badge +6
Hoi RicoK,

Dat klopt wat je hebt gevonden op google. Lang leven onze vriend Google.
De tarieven moeten worden aangepast voor de Tringg klanten.

Reageer