.

Vraag

Voicemail uitzetten vanuit buitenland

  • 12 May 2012
  • 6 reacties
  • 628 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik probeer mijn voicemail al een aantal weken uit te zetten vanuit het buitenland maar dit blijkt onmogelijk.
Als ik op klik hier klik in de online instellingen moet ik een nummer bellen. En als ik dit nummer bel dan moet ik een bericht inspreken... dit kost super veel geld omdat ik in het buitenland. Maar het domste ik wil ik geen bericht ik wil de voicemail uitzetten.


Hoe kan ik dit oplossen?

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Smile,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben zojuist de voicemail voor je uitgeschakeld. Indien je in de toekomst weer gebruik wilt maken van de voicemail verzoeken wij je contact met ons op te nemen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Super bedankt, gaat mijn telefoon nu ook het maximaal aantal x over?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Smile,

Het toestel zal nu langer overgaan dan toen de voicemail actief was, het zal echter niet onbeperkt over blijven gaan.

Groetjes,

Manisha
Badge
Mijn voicemail doet het nog steeds! Hoe kan dat?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Smile,

Wellicht dat de voicemail niet op het achterliggende systeem verwijderd is. Kun je even bellen naar 12339? Hiermee schakel je de voicemail op afstand uit. Kun je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,
Ik verblijf in het buitenland en dat werk dus dan niet goed en kost me mega veel geld.
Met skype werkt niet heb ik al geprobeerd (het 06 nummer) daar kan ik geen keuzes maken.
Ppfff hoe moeilijk kan het zijn, overigens had ik er in nederland ook al moeite mee omdat ik eerst hem moets aanzetten met een boodschap enz voordat ik hem kon uitzetten!

Reageer