.

Beantwoord

voicemail sms blijft maar binnenkomen

  • 19 November 2012
  • 3 reacties
  • 1177 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben vandaag overgestapt van tmobile naar simyo. Ik ben vanmiddag gebeld. Telefoontje niet aangenomen. Nu krijg ik ieder kwartier een sms dat ik gemiste oproepen heb en dat er geen bericht is ingesproken. Ik heb via simyo.nl inmiddels mijn voicemail al uitgezet en dit sms'je steeds verwijderd. Ook al eens voicemail gebeld waar ik dan te horen krijg dat die uit staat.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat die sms'jes stoppen? Heb niet zo veel zin om 's-nachts elk kwartier een sms'je te krijgen. 

Graag advies! 

Alvast bedankt! 

John
icon

Beste antwoord door Alex 20 November 2012, 11:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum John van Rhee,

Mocht het probleem nog niet verholpen zijn, raad ik je aan om je simkaart even uit je toestel te halen en in een ander toestel te plaatsen. Als het toestel zich opnieuw kan registreren op het netwerk, zal de sms waarschijnlijk niet meer terug komen. Kan je ons laten weten of dit heeft gewerkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex,

Dit heeft gewerkt. Bedankt.
Maar is het nu definitief verholpen of gebeurt dit iedere keer als ik een gemiste oproep heb gehad?

John
Reputatie 5
Badge +10
Hoi John van Rhee,

Als het goed is zou het niet meer mogen voorkomen. Het zou eigenlijk überhaupt niet mogen voorkomen. Bedankt voor je terugkoppeling in ieder geval.

Groetjes,

Alex

Reageer