.

Vraag

Voicemail problemen

  • 31 July 2012
  • 5 reacties
  • 505 Bekeken

Badge
Hallo,



Ik gebruik symio zakelijk. Nu ga ik op vakantie en heb net een ander voicemail bericht ingesproken met het nummer van mijn waarnemer. Na de laatste beltoon duurt het echter bijna 10 seconden voor dat de voicelmail aangaat. Het lijkt net of de lijn eerst 'wegvalt'

Dit kan echt niet, de meeste mensen zullen dan al weer opgehangen hebben. Het is voor mij noodzakelijk dat dit snel wordt opgelost.

Jullie klantenservice is ook niet te bereiken..

Heb nooit eerder dit probleem gehad en ook regelmatig mijn voicemail veranderd ik weet dus echt wel wat ik doe.

Graag zsm antwoord en een oplossing,

groet Martina

5 reacties

Badge +2
Beste Martina,



Dit probleem is bij ons geheel onbekend. Zou je ons kunnen voorzien van nadere informatie zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Is dit één enkele keer gebeurd of heb je dit probleem bij iedereen die jou belt?



Groetjes,



Arie
Badge
Gisteren heb ik uiteindelijk toch nog de telefonische helpdesk kunnen bereiken. Degene die ik aan de telefoon had heeft 2x met een verschillende netwerk specialist gesproken. De tweede persoon wist van het probleem af, het zou gekomen zijn nadat de voicemail instelling zijn aangepast. Je hebt dus gewoon een stilte van 10 seconden! na de laatste beltoon waardoor de klant denkt dat er geen voicemail meer komt.

Iedereen die mij belt heeft hetzelfde en het heeft niets te maken met het feit dat ik 'te laat' heb ingesproken.

Ik kreeg ook te horen dat  'men' met het probleem bezig is maar dat dit nog niet is opgelost, ze kunnen het niet zomaar naar voren slepen oid.



'Het bevreemd mij dat ik nu weer van jullie hoor dat dit onbekend is.

Kunnen julie aub overleggen met jullie netwerkspecialisten, als dit niet binnen een paar dagen wordt opgelost ben ik genoodzaakt naar een andere provider te gaan. 



Groet,



Martina
Badge +6
Beste Martina,



Ik heb nogmaals contact gehad met de netwerkspecialisten. De standaardtijd voor dat het gesprek wordt doorgeschakeld naar de voicemail is 20 seconden. Het menu van de voicemail is veranderd. In het nieuwe menu zitten er nog problemen waar de specialisten mee bezig zijn om dit op te lossen.
Badge
Hallo,



Ik snap er zelf ook niets meer van. Ook ik heb problemen met de voicemail en heb hier al een bericht over geplaatst

.

Jullie blijven schrijven dat de standaard rinkeltijd cq doorschakeltijd naar de voicemail... 15 tot 20 sec is. Dat is mij best maar ik wil gewoon dat de voicemail gelijk aanspringt. Nu valt de lijn eerst 10 seconden dood voordat de voicemail aanspringt en een aantal bellers (lees potentiële klanten ) hebben dan al weer opgehangen. DIt was eerst niet zo dus hoe komt dit??

Dus of de telefoon rinkelt langer en springt dan over op de voicemail of je haalt de voicemail naar voren. Ik wil gewoon dat het 'dode' stuk tussen laatste rinkeltoon en aanspringen voicemail verdwijnt.



Waarom kost dit in vredesnaam zoveel moeite. Snappen jullie niet waarover dit gaat  en snappen jullie niet dat dit voor een zakelijke voicemail wel heel ongelukkig is?

Nu kreeg ik persoonlijk een berichtje dat jullie hier helaas niets aan kunnen veranderen ...bijna in de trant van "helaas pindakaas"

Baal hier echt gigantisch van... ik wacht nog even af maar ben anders genoodzaakt naar een andere provider te gaan.



groet,



Martina
Reputatie 5
Badge +10
Hoi martina,



We hebben sinds kort een nieuw voicemail systeem. Dit bevat helaas nog enkele kinderziektes. De technische dienst kijkt of ze dit kunnen oplossen. Het is wel mogelijk om in één keer door te schakelen naar de voicemail. Zie daarvoor de onderstaande codes.



De meeste mobiele toestellen kunnen door middel van het toestelmenu worden doorgeschakeld.



Wanneer dit niet mogelijk is, kunt u de volgende code(s) gebruiken:



Voor alle oproepen doorschakelen:



Activeren: *21*telefoonnummer# [zend]

Annuleren: #21# [zend]

Status opvragen: *#21# [zend]





Voor het doorschakelen van oproepen indien niet beantwoord:



Activeren: *61*telefoonnummer*aantal seconden# [zend]

Annuleren: #61# [zend]

Status opvragen: *#61# [zend]

Vervang ‘aantal seconden’ door het aantal seconden waarna doorgeschakeld moet worden; dit kan in intervallen van 5 seconden.





Voor het doorschakelen van oproepen indien het toestel uit staat of zich buiten bereik van het netwerk bevindt:



Activeren: *62*telefoonnummer# [zend]

Annuleren: #62# [zend]

Status opvragen: *#62# [zend]





Voor het doorschakelen van oproepen indien in gesprek:



Activeren: *67*telefoonnummer# [zend]

Annuleren: #67# [zend]

Status opvragen: *#67# [zend]



Wanneer u alle doorschakelingen tegelijk wilt annuleren, toetst u ##002# [zend] in. Hiermee worden alle doorschakelingen geannuleerd.



Het activeren, deactiveren of controleren (status opvragen) van een doorschakeling is kosteloos. Zodra u wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld naar een door u opgegeven telefoonnummer, betaalt u de kosten vanaf uw telefoon naar het andere nummer.



Wellicht dat je hier wat aan hebt.



Groetjes,



Alex

Reageer