.

Beantwoord

Voicemail onder de "1" op not-so-smartphone?

  • 22 October 2021
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Mijn oude Nokia 6021 heeft een tweede leven gekregen met een Simyo prepaid-kaart. Ziet er gezond uit, alleen lukt het me niet het voicemailnummer 1233 (of desnoods +31612001233, als dat al correct is) onder de "1” toets te krijgen. Wanneer ik dit nummer als "Mailboxnummer” invul, word ik afgewimpeld met "Niet uitgevoerd". Misschien omdat dit voor de SIM-kaart in de categorie “oude ambachten” valt en niet meer ondersteund wordt?

Op zich werkt 1233 naar behoren. Ik heb me nu beholpen met de "6” toets (die was nog vrij), maar blijf toch wel benieuwd of er wat aan te doen is.

icon

Beste antwoord door Tessanne 23 October 2021, 19:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi Meindert, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Jeetje, hier vraag je me wat! Het klinkt mij erg in de oren als een toestelinstelling in plaats van een simkaartinstelling. Daar heb ik helaas minder verstand van. 

Verder zou ik je niet durven zeggen hoe je 1233 onder de 1 toest krijgt, wellicht dat de klantenservice van Nokia je daar iets meer over durft te vertellen. 

 

Groetjes, 

Tessanne 

Ik betwijfel of Nokia nog iets kan bijdragen behalve dan de algemene informatie voor een toestel van 2005. Als het voor jou zo werkt @Meindert Nokia dan zou ik het gewoon zo laten.

Hier wordt hetzelfde besproken.

https://forum.onemorething.nl/t/nokia-6021-en-sneltoets-1-opgelost/153844

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Friesian, 

 

Dat is zeker waar, maar ze kunnen er denk ik al meer over vertellen dan ik! En niet geschoten is altijd mis natuurlijk… 

 

Thanks voor het delen van dit blog! 

 

Groetjes, 

Tessanne 

Reageer