.

Beantwoord

voicemail instellingen wijzigen en wisselgesprek

  • 23 May 2012
  • 3 reacties
  • 2418 Bekeken

Badge
Hoi,

Op de een of andere manier komen de voicemail instellingen altijd weer in een soort standaard stand terug. Op mijn simyo kan ik de VM alleen aan of uitzetten dmv nummer te bellen. Op mijn toestel (Omnia II, i8000, Samsung, WM) kan ik oproepen doorschakelen selecteren en wijzigen, maar de oude instellingen blijven bestaan.

Hoe wijzig ik mijn voicemail instellingen zo dat mijn nummer alleen doorschakelt naar de VM als ik buiten bereik ben, en dus niet als ik niet opneem (of evt. alleen als ik langer dan 30 seconden niet opgenomen heb) en dus ook niet indien ik bezet ben.

Dan een tweede vraag: hoe zet ik wisselgesprek uit (en daarna evt. weer aan). Soms wil ik wel een tweede gesprek evt. ontvangen, andere tijden wil ik dat de tweede lijn gewoon een bezettoon hoort. Voorheen kon ik dit gewoon (bij andere netwerkaanbieder) via mijn telefoon regelen.

Groeten en hoop op een duidelijk antwoord,

emiel
icon

Beste antwoord door Alex 23 May 2012, 13:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum emielsaskia,

Een wisselgesprek aan/uit zetten kun je alleen via je toestel instellen. Dit is vaak terug te vinden via de oproepinstellingen van het toestel. Dit kan Simyo niet voor je instellen.

Je kunt je voicemail niet alleen activeren als je geen bereik hebt. Als de voicemail aan staat, dan staat deze altijd aan. Dit kan helaas niet worden gescheiden.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum emielsaskia,

Een wisselgesprek aan/uit zetten kun je alleen via je toestel instellen. Dit is vaak terug te vinden via de oproepinstellingen van het toestel. Dit kan Simyo niet voor je instellen.

Je kunt je voicemail niet alleen activeren als je geen bereik hebt. Als de voicemail aan staat, dan staat deze altijd aan. Dit kan helaas niet worden gescheiden.

Groetjes,

Alex


Hoi Simyo,
Wat vervelend dat je bij jullie de voicemail niet kunt instellen, net zoals dat wel kan bij alle andere providers zoals KPN en Vodafone en Tmobile. De instellingesmogelijkheden die mijn telefoon aangeeft worden dus overrould door de vaste rigide instellingen van Simyo. Als ik alleen doorschakelen wil naar de voicemail bij "geen bereik" dan kan dat begrijp ik van jou dus niet.

En alles mbt tot wisselgesprek wat in mijn toestelinstellingen te vinden is": melden wanneer oproepen wachten.
Vroeger, zo'n 10 a 18 jaar gelden, kon je deze dingen altijd nog wel regelen met *91 coderingen etc, ken jij deze toevallig ook ?

groeten emiel
Badge +2
Beste emielsaskie,

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten wat betreft de voicemail. Bij ons is het enkel mogelijk wisselgesprek in te stellen via je toestel indien deze het ondersteund.

Groetjes,

Arie

Reageer