.

Beantwoord

voicemail instellingen

  • 17 July 2012
  • 11 reacties
  • 2760 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik kan alleen maar mijn voicemail aan of uitzetten. kan ik nog meer met voicemail?
icon

Beste antwoord door Alex 18 July 2012, 12:40

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik zou ook graag willen weten of je je telefoon wat langer over kan laten gaan voordat de voicemail 'aanspringt'. Dat is nu al na een keer of 5. Ik was regelmatig te laat met mijn mobiel te pakken. Dan was de voicemail al aan. Ik heb hem nu standaard uit staan.
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Ik kan alleen maar mijn voicemail aan of uitzetten. kan ik nog meer met voicemail?


Welkom op het forum Jolanda1971,

Je kunt een persoonlijke boodschap op laten nemen zodat bellende personen deze boodschap te horen krijgen wanneer zij je voicemail bereiken. Je kunt dit instellen door te bellen naar 1233. Wat zou je nog meer willen instellen?

Ik zou ook graag willen weten of je je telefoon wat langer over kan laten gaan voordat de voicemail 'aanspringt'. Dat is nu al na een keer of 5. Ik was regelmatig te laat met mijn mobiel te pakken. Dan was de voicemail al aan. Ik heb hem nu standaard uit staan.

Hoi de leon,

Het is niet mogelijk om de tijdsduur te verlengen als je de voicemail hebt aangeschakeld. Als de voicemail uit staat, gaat het toestel wel langer over.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Alex, thks voor je info. Mijn Voicemail blijft dus uit 😉. En als het een keer nodig is, je zet het zo aan....en uit. Handig.🆒
Jesus wat een *** provider is dit zeg oplichters zijn jullie.

Ten eerste is het bereik heel slecht en wordt daardoor steeds de verbinding verbroken.

Als je over je bundel gaat betaal je je scheel en het lukt me niet om die voicemail uit te zetten vanuit het buitenland.

Ik ben automatisch overgeschakeld van tringg fair trade naar de . ben er helemaal klaar mee!
Badge +6
Beste Terreurts,

Welkom op het forum!
Je reactie past niet bij dit topic. Je kan een nieuw topic openen en daar preciezer je probleem uitleggen.
Graag ontvang ik in een persoonlijk bericht de postcode waar jij het probleem ervaart van de verbroken verbindingen.
Badge
Hallo,

Ik zou graag mijn voicemail bericht willen veranderen maar als ik naar 1233 bel lukt dit me niet. Ik krijg wel veel verschillende dingen die ik kan veranderen en instellen maar niet de mogelijk heid om het bericht dat ik eerder heb ingesproken te veranderen. Is dit nog mogelijk? Zo ja, hoe kan ik dit doen? 

Groetjes,

Lian
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Lian,

Om je begroeting in te spreken moet je eerst bellen naar 1233. Vervolgens kies je voor optie 1 en daarna voor optie 2.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
Alex,

Ja het is gelukt!
Hartstikke bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Lian
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven Lian.
Ik wil graag mijn voicemail welkoms boodschap veranderen als ik 1233 bel krijg ik de lijst met bewaarde voicemailberichten en niet de mogelijkheid te kiezen voor optie 1 en dan 2 etc.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum corah,

Indien je in het bericht zit en op * drukt, zou je in het hoofdmenu terecht moeten komen. Hier kan je de welkomstboodschap wijzigen.

Zou je even kunnen laten weten of het gelukt is?

Reageer