.

Beantwoord

voice mail

  • 5 July 2012
  • 5 reacties
  • 882 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb gisteren de voice mail geactiveerd, maar nu krijg ik om de 10-15min steeds een onzinnig bericht dat ik het voice mail nummer moet bellen.

Ik heb de voice mail ondertussen al weer uitgeschaked, maar de berichten blijven maar binnenkomen.
Ondertussen heb ik al meer dan 40 dezelfde onzinnige berichten ontvangen.

Wie weet hoe ik de berichten kan stopzetten?

grt. Henri
icon

Beste antwoord door Alex 9 July 2012, 16:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Henri Broekhuis,

Probeer eerst de voicemail nogmaals te activeren en daarna te verwijderen. Je activeert de voicemail door te bellen naar 12331. Het verwijderen van de voicemail doe je door te bellen naar 12339.

Kan je nagaan of dit het probleem op lost?

Groetjes,

Alex
hallo,
Ik heb twee dagen geleden ook mijn voicemail geactiveerd, en ik heb hetzelfde probleem als Henri.
En ik heb net de voicemail weer geactiveerd en daarna uitgeschakeld, maar het heeft niet geholpen, ik ontvang nog steeds om de 5 minuten een sms van 1233, en in die sms staat alleen dit: +31612001233.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

gr. Timo
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum tvdlaak,

Onderstaande oplossing zou het probleem kunnen verhelpen.

Stop je simkaart in een ander toestel. Zorg ervoor dat de simkaart zich aanmeldt op het netwerk. Vervolgens stop je de simkaart weer in het originele toestel. Ervaar je het probleem dan nog steeds?

Groetjes,

Alex
wat een gedoe kaart eruit , dan weer erin en dat anno 2014
Reputatie 5
Badge +11
wat een gedoe kaart eruit , dan weer erin en dat anno 2014

Zolang we gebruik maken van simkaarten, zullen dit soort dingen blijven meemaken, af en toe.

Reageer