.

Beantwoord

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gestelpt...

  • 1 December 2012
  • 8 reacties
  • 591 Bekeken

Badge
Since drie dagen is mijn telefoon wegens administratieven redenen buiten gebruik gestelt. Ik heb mijn laatste factuur betaald. Ik heb wel over mijn bundel gebellt en geinternet en darom dacht ik dat het per 1. 12 weer gaat werken, maar dat is dus niet zo! Ik heb het bundel voor 1.12 verandert maar op mijn simyo staat er nog stets mijn oud bundel en niets is er verandert...

Warom kan ik niet bellen en internetten?Wat moet ik doen??

Groetjes
icon

Beste antwoord door Alex 7 December 2012, 16:46

Bekijk originele reactie

8 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Volgens de servicedesk kan ik het 'teveel gebruik' betalen, betaalbewijs (printscreen) mailen. Dan wordt de blokkade eraf gehaald. Alleen:
1) hoeveel moet ik betalen?
2) hoe moet ik betalen (nummer, begunstigde etc)?

Mijn nr is 06-27442571
Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Volgens de servicedesk kan ik het 'teveel gebruik' betalen, betaalbewijs (printscreen) mailen. Dan wordt de blokkade eraf gehaald. Alleen:
1) hoeveel moet ik betalen?
2) hoe moet ik betalen (nummer, begunstigde etc)?

Mijn nr is 06-27442571




Maar warom wordt het dan niet met de volgende factuur verrekend? Normaals gesproken wordt toch dan alles via de volgende factuur van de rekening afgeschreven, ten minste was dat tot nu toe altijd zo bij me...Ik snap er niets van! En over die hotline is er ook niemand te bereiken. Ik moet er een paar belangrijke telefoongesprekken gaan voeren en dat is zo niet te doen!! Ik hoop dat wij snel geholpen worden! Windt dit een heel raar verhaal! 😕
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Joooooo,

Wij hebben jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Overstappen,

Volgens onze gegevens is jouw aansluiting reeds gedeblokkeerd. Zou je even kunnen bevestigen of je hier nu gebruik van kan maken?
Badge
Ja is gelukt!maar ik vindt het echt niet kunnen dat het zo lang duurde vordat er iets gebeurde en mijn vraag op het forum was ook niet binnen een werkdag beantwoord! Ik vindtdat simyo er wel nog iets moet bedenken als excuus, want volgens mij was het helemaal niet mij. Fout en toch zat ik er bijna een week zonder mobiel en internet...groet
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Joooooo,

Ik heb even gekeken naar de reden van blokkering. Dit had te maken met hoogverbruik. Je aansluiting was dus automatisch afgesloten om hogere kosten te voorkomen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Joooooo, Ik heb even gekeken naar de reden van blokkering. Dit had te maken met hoogverbruik. Je aansluiting was dus automatisch afgesloten om hogere kosten te voorkomen. Groetjes, Alex


Dat had ik ook eerst gedacht, maar op de informatie pagina stond dat je of 75€ per dag of 250€ per week over je bundel heen moet zitten om er een blokkering te krijgen. Volgens mijn gegevens is dat niet het geval omdat ik maar iets van 55€ over het bundel zat binnen een paar dagen...en mij was niet binnen de aangeven tijd geholpen. Op de Website stond binnen een werkdag, ik had mijn reactie op zaterdag in het forum geplaatst en op dinsdag kreeg ik er pas een reactie. verder heb ik geen sms ontvangen waar instond, dat ik over mijn bundel internet of bell..Ik ben er niet tevredn over hoe het is gegaan! Groetjes
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Joooooo,

Dit komt omdat je vaste kosten ook zijn meegenomen. We proberen altijd binnen 1 werkdag reactie te geven. Het kan voorkomen dat het soms iets langer duurt. Waarvoor excuses. De sms n.a.v. hoogverbruik is op 27/11/12 om 4:38 gestuurd. Deze zou je ontvangen moeten hebben.

Groetjes,

Alex

Reageer