.

Beantwoord

U kunt van dit nummer geen gebruik maken

  • 24 August 2012
  • 7 reacties
  • 4030 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Als ik een normaal, vast-net nummer probeer te bellen (dus geen servicenummer), krijg ik de volgende melding: "u kunt van dit nummer geen gebruik maken, bel voor meer informatie onze klantenservice op 1200" als ik deze probeer te bellen, word ik verwezen naar het forum ivm drukte. Een ander nummer op het vaste net en mobiele nummers zijn gewoon te bereiken. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn en hoe is het op te lossen? BVD.
icon

Beste antwoord door Alex 25 August 2012, 12:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum tofu,

Ik vermoed dat dit nummer niet als een normaal vast nummer wordt gezien. Kan je mij een privé bericht sturen met daarin het telefoonnummer waar het om gaat? Dan kunnen we het hier ook even testen.

Groetjes,

Alex
Ik heb hetzelfde probleem.
Bij mij gaat het om de ING telefoonnummers voor activeren van een creditcard.
Bij zowel 0800 nummer als het 0031 voor bellen vanuit het buitenland krijg ik dit bericht.
Dat is wel vreemd want het tweede is niet gratis gewoon een vaste lijn.
Ik lees elders op het forum dat de volgende optie aan moet staan:
Mijn Simyo->Mijn instellingen & simkaart->Bellen informatienummers
Maar deze stond bji mij al aan.
Sorry, dit ligt waarschijnlijk niet bij Simyo maar bij ING
Met een prepaid telefoon van een andere aanbieder werken de ING nummers ook niet.
Badge +8
Sorry, dit ligt waarschijnlijk niet bij Simyo maar bij ING
Met een prepaid telefoon van een andere aanbieder werken de ING nummers ook niet.


Hoi Wiebe_,

Ok, wat lastig zeg. Goed dat je dit even aangeeft. Ik hoop dat ING dat snel aanpast dan. Dit moet toch voor iedereen mogelijk zijn.
Veel succes ermee.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 3
Badge +5
ING neemt binnenkort al haar telefoonnummers op de schop. Hopelijk lossen ze dit dan ook op 😉
Badge +6
ING neemt binnenkort al haar telefoonnummers op de schop. Hopelijk lossen ze dit dan ook op ;-)

Laten we hopen dat dit het probleem verhelpt.

Reageer