.

Beantwoord

Tijdens het beluisteren van mijn bewaarde berichten krijg ik ook een bericht van het 'Bel me niet register'. Wat kan ik hier tegen doen?

  • 2 May 2017
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

Badge
1. Elke keer als ik mijn voicemail afluister dan moet ik na een bewaard bericht elke keer luisteren naar een lang verhaal over het "bel me niet register". Ik vind dat hinderlijk, duur en onnodig. Ik heb mij namelijk al ingeschreven bij dit register. Tevens moet ik heel lang wachten totdat ik het volgende bewaarde bericht kan afluisteren (bv het genoemde terugbelnummer nog eens willen horen) Kan de voicemail op een andere manier ingesteld worden, zodat ik de bewaarde berichten snel nog een keer kan beluisteren, maar ook zelf kan verwijderen? Graag advies!
icon

Beste antwoord door Samantha 3 May 2017, 12:54

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +7
Hoi antonie,

Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je telkens het bericht van het 'Bel me niet register' af moet luisteren als je je bewaarde berichten aan het afluisteren bent. Ik wil je hierbij graag verder helpen, maar ik heb hier nog wel een paar vragen over.

Sinds wanneer is dit bericht tussen je bewaarde berichten komen te staan? Is dit onlangs gebeurd, of bijvoorbeeld sinds je je hebt ingeschreven in het register? Zo kunnen we erachter komen of je dit bericht juist ontvangt omdat je je daar hebt ingeschreven. En krijg je het bericht na het afluisteren van Ć©Ć©n specifiek bewaard bericht, of krijg je het na elk bewaard bericht? Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat je een keer bent gebeld door een bedrijf, en dat je daarom dit bandje de hele tijd te horen krijgt.

Als het bericht van het 'Bel-me-niet- register' een op zichzelf staand bericht is, zou je ook kunnen proberen om dit bericht te verwijderen. Dit doe je door tijdens het beluisteren op optie 3 te klikken (Wissen).

Laat je het weten?

Groetjes,
Samantha
Badge
Bedankt voor uw reactie. De berichten van "Bel-me-niet-register" ontvang ik sinds enkele weken. Dat ik me heb ingeschreven in dit register is al 2 jaar geleden gebeurd. Ik ontvang dit bericht na elk bewaard bericht. Ik heb inmiddels ook ontdekt hoe ik weer terug kan komen naar het basismenu en hoe ik het bewaarde bericht kan verwijderen. Op die manier blijf ik verschoond van deze ongevraagde berichtjes.
Ik ben nog een oud Low-call abonnee en met het oude simyo-abonnement vond ik het menu klantvriendelijker: na elk bericht ontving je ook meteen de boodschap of je het wilde behouden of wissen. Door uw bericht en kijkend op de website ben ik daar uiteindelijke achter gekomen. Een grote omweg. Dus in die zin pleit ik er voor dat deze keuze weer helderder vermeld wordt.
Badge +7
Hoi Antonie,

Wat fijn dat je een manier hebt gevonden om van deze berichtjes af te komen. Ik wil graag met je meedenken hoe we ons voicemailmenu duidelijker kunnen brengen. Op dit moment wordt het menu uitgelegd op onze website. Bedoel je dat tijdens het luisteren het menu iets duidelijker kan?

Groetjes,
Samantha
Badge
Jazeker, ik bedoel dat tijdens het luisteren van het menu de opties worden weergegeven, zoals op de website vermeld staan. Ik ben daar inmiddels achtergekomen, maar dat is niet mijn eerste gedachte te kijken op de website.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Antonie,

Wij zijn een online provider, daarom vind je alle informatie op onze website.

Als het duidelijker kan, dan horen we het natuurlijk graag! Daarom is het goed dat je deze feedback geeft. Ik zal zorgen dat dit bij de juiste afdeling terecht komt.

Heb je nog andere vragen of suggesties?

Groetjes,
Sean
Badge
Geen andere vragen of suggesties. Ik hoop natuurlijk wel, dat met deze feedback een nog duidelijker optie-menu gecreƫerd kan worden. Bedankt voor je reactie en ik sluit hierbij de discussie af. Mochten er toch nog vragen zijn, dan ben ik zeker bereid deze te beantwoorden. Vriendelijke groet, Antonie
Badge +7
Hoi Antonie,

Bedankt voor je feedback! We hebben het doorgegeven naar de betreffende afdeling.

Tot de volgende keer op het forum :)

Groetjes,
Samantha

Reageer