.

Vraag

Tijdens bellen blijft scherm zwart

  • 11 January 2014
  • 4 reacties
  • 4532 Bekeken

Net overgestapt naar Simyo. Alles werkt (gebeld worden, email, whatsapp). Bellen naar iemand niet. Telefoon gaat over bij ander maar bij mij op zwart en moet telkens opnieuw aangezet worden zonder dat ik heb gebeld/kan bellen. Kan iets met langs de grens wonen zijn?

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Is dit geen instelling? bij mij kan ik instellen dat mijn scherm uitgaat wanneer ik iemand bel.
En als je iemand beld, en diegene neemt op wat gebeurt er dan?
[quote]Is dit geen instelling? bij mij kan ik instellen dat mijn scherm uitgaat wanneer ik iemand bel.
En als je iemand beld, en diegene neemt op wat gebeurt er dan?
[/QUOTE
Kan gewoon spreken met ander en ander hoort mij. Maar mijn scherm blijft zwart. Waar zou ik die instelling dan kunnen wijzigen? Ik heb een Huawei Ascend G510.
Reputatie 3
Badge +9
Dat is lastig te zeggen, maar bij mijn Galaxy S3 zit het bij telefoon, en dan instellingen. Hoe hoe het bij de Huawei ingesteld moet worden weet ik helaas niet. Misschien kan het ook niet.

edit: als het goed is zit er een sensor die niet afgedekt mag worden, anders gaat het scherm op zwart.

Dit heet de proximity detector. Bel instellingen uncheck auto screen off.
Badge +6
Is dit geen instelling? bij mij kan ik instellen dat mijn scherm uitgaat wanneer ik iemand bel.
En als je iemand beld, en diegene neemt op wat gebeurt er dan?

Kan gewoon spreken met ander en ander hoort mij. Maar mijn scherm blijft zwart. Waar zou ik die instelling dan kunnen wijzigen? Ik heb een Huawei Ascend G510.


Hoi GraatPPM,

Heb je de instelling gevonden die Martijn® aangeeft?

We horen het graag van je! 🙂

Reageer