.

Beantwoord

Telefoonnummer veranderen + behoudt.

  • 22 March 2014
  • 3 reacties
  • 420 Bekeken

hey simyo ,

1.Ik zou mn telefoonnummer graag nu willen veranderen, zou dat nu kunnen en 2. Behoudt je je contacten dan wel op whatsapp maar kunnen die je dan pas weer appen als jij hun je nieuwe nummer hebt gegeven of geappt.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Alex 24 March 2014, 16:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hi Heyikheetlaura. (origineel gevonden.. :D

Goeiie morgen.

Wat whatsapp betreft.
Leesvoer

extra leesstof.

Dat beantwoord  vraag 2.
1 is voor Simyo.......

Groetjes,
Friesian
Reputatie 7
Badge +9
Dan geef ik maar de kick-off voor vraag 1:
Je zou een nieuw nummer kunnen krijgen. Daarvoor moet je in dit topic beantwoorden dat je akkoord gaat met de kosten daarvoor(5 euro) en dat je zeker weet dat je een nieuw nummer wil. Je kunt niet meer terug naar je oude nummer!
Reputatie 5
Badge +10
hey simyo ,

2. Behoudt je je contacten dan wel op whatsapp maar kunnen die je dan pas weer appen als jij hun je nieuwe nummer hebt gegeven of geappt.

Groetjes


Welkom op het forum Heyikheetlaura (originele forumnaam inderdaad :D),

Ik heb de link van Friesian even aangeklikt en ik zie dat het antwoord daar terug te vinden is. Kort gezegd staat er: 'Voordat je stopt met het gebruiken van je nummer of telefoon, raden we je aan je WhatsApp account te migreren of te verwijderen.' Hoe je dat precies doet staat ook op die site uitgelegd 🙂. Handig toch?

1.Ik zou mn telefoonnummer graag nu willen veranderen, zou dat nu kunnen


Op deze vraag geeft Groentjuh het juiste antwoord. Nummerbehoud kost 5 euro en kan direct geregeld worden. Kan je even laten weten of je je telefoonnummer wilt wijzigen?

Groetjes,

Alex

Reageer