.

Vraag

telefoonnummer niet bereikbaar

  • 30 June 2012
  • 6 reacties
  • 387 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik kan niet gebeld worden of bellen nu ik in het buitenland zit. Dit kon ik 2 dagen geleden nog wel. Wat kan het probleem zijn?? Ik hoor graag zsm van jullie.

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste TKoosting,

Welkom op het Simyo forum!
Je simkaart is geblokkeerd voor uitgaand verbruik vanwege hoogverbruik. Wij hebben je een prive bericht gestuurd met meer informatie.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo, nu heb ik betaald alleen ik zit in het buitenland hoelang duurd het voordat mijn nummer het weer doet heb het namelijk nodig voor me werk, kan geen betalings bewijs sturen namelijk
Badge
Hallo,

Ik heb gisteren het hele bedrag betaald maar kan geen betaalbewijs sturen omdat ik nu in het buitenalnd zit en maar ik zou heel graag weer bereikbaar willen zijn met het nummer want dit is nl een zakelijke telefoon en morgen begint de werkweek weer en moet ik bereikbaar zijn. Graag hoor ik snel van jullie.
Badge
Hallo,

En ja dan ben je afgesloten -ik werd afgesloten afgelopen donderdag te Kabul maar ontving nog net een SMS bericht dat er 50 Euro automatisch was afgeschreven van mijn rekening. Ondertussen is het maandag en ik ben nog steeds niet opnieuw aangesloten maar ontving volgende 'bla bla' bericht (zie beneden)  waarbij dan wordt gevraagd 'wij hopen op Uw begrip'  

Er is geen begrip voor de klant -nb ben ik nu voor de tweede keer in een mnd afgeloten en het duurt nb 4-5 dgn voordat je weer aangesloten bent nadat je diverse vervelende telefoontjes hebt gepleegd met de hulp dienst van simyo die heel moeilijk te bereiken is.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zie hier hun BLA BLA opmerkingen. Heb 3 jaren al een abonnement met automatische afschrijving; NB hebben ze genoemd probleem al drie jaren. Ze werken er echt niet aan hoor maar het kost de klant veel geld, ergenis en 4-5 dgn afsluting wanneer je ff een weekje naar het buitenland bent geweest.
----------------------------------------------------------------
Er is een nieuwe opmerking in het onderwerp Waarom is mijn nummer geblokkeerd of afgesloten?.
Simyo


In sommige gevallen, waarbij in korte tijd zeer veel verkeer plaatsvindt, kruisen de waarschuwings SMS en het afsluiten elkaar. Dit is als gevolg van de tijd die nodig is voor het berekenen van het verbruik. U kunt dan kort na elkaar een SMS krijgen en nog voordat u die gelezen heeft, wordt u afgesloten. Als u daarna nog meer verkeer "in de buffer" heeft staan wordt u, na het verwerken daarvan, volledig afgesloten om u te behoeden voor torenhoge rekeningen en om misbruik te voorkomen. Dit komt door de opzet van het systeem en de enorm toegenomen hoeveelheid van mobiel Internet verkeer.

We zijn druk bezig hier verbetering in aan te brengen, maar zo'n project - dat aan de basis staat van iedere mobiele operator - raakt alle systemen en processen in de organisatie en kent dus een doorlooptijd van enige maanden. We moeten het nl wel heel erg secuur wijzigen. Anders is iedereen nog verder van huis.

We hopen op uw begrip.



U ontvangt deze melding over een opmerking omdat u geabonneerd bent op updates in "Waarom is mijn nummer geblokkeerd of afgesloten?"
Reputatie 2
Badge +4
Beste Tkoosting,

Wij hebben je betaling inmiddels ontvangen en ook de simkaart gedeblokkeerd. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lucy Maarse,

Als je aansluiting tweezijdig is afgesloten (zowel inkomend als uitgaand verkeer), dan kunnen we na een opwaardering de simkaart niet direct deblokkeren. Dit kan pas nadat je contact met ons opneemt. Als de simkaart slechts voor uitgaand verbruik is geblokkeerd, wordt de blokkade automatisch opgeheven als je het beltegoed hebt opgewaardeerd. Wij verzoeken je om hiermee rekening te houden in de toekomst.

Wij hebben je simkaart inmiddels gedeblokkeerd. Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat het ook inmiddels is gelukt om gebruik te maken van je simkaart.

Groetjes,

Manisha

Reageer