.

Beantwoord

telefoon blijft bellen ondanks het verbreken van de verbinding. wat kan ik doen?

  • 11 June 2021
  • 3 reacties
  • 501 Bekeken

Vanmorgen testte ik de verbinding met de vaste telefoon. Die ging over, dus test geslaagd. Daarna verbrak ik met de mobiel de verbinding, maar de vaste telefoon bleef overgaan. Zelfs de mobiel helemaal uitschakelen hielp niet. Na heel veel keren op uitschakelen gedrukt te hebben lukte het om het bellen te stoppen.

Maar als ik nu de telefoontoets op de mobiel in druk geeft hij aan dat hij nog aan het bellen is met het vaste nummer.

Bellen gaat weer gewoon, maar er klopt iets niet.

Op de vaste telefoon was op de nummermelder maar een gedeelte van mijn mobiele nummer zichtbaar.

Op de vaste telefoon kan ik nu geen instellingen meer veranderen

icon

Beste antwoord door Daisy 15 June 2021, 15:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Klaas1947,

 

Wat ontzetten vervelend en onhandig! Ik hoop dat ik je verder kan helpen.

 

Wat voor mobiel toestel gebruik je? En wat voor toestel is de huistelefoon? Heb je dit probleem eerder/vaker gehad? Eventueel met andere toestellen? Heeft het opnieuw opstarten van beide toestellen al geholpen?

 

Groetjes,

Daisy

 

 

moto g6

vaste telefoon is weer ok

mobiel geeft bij dat nummer nog steeds het gespreksymbool

alles werkt verder wel weer normaal

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Klaas1947,

 

Ik heb voor de zekerheid nog een reset uitgevoerd op je simkaart, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten om de reset af te ronden? Ik hoop dat het opnieuw aanmelden bij het netwerk het probleem oplost.

 

Laat je het weten?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer