.

Vraag

Tancode ontvangen

  • 9 November 2012
  • 7 reacties
  • 380 Bekeken

Mijn telefoon is geblokkeerd i.v.m. een negatief saldo. Om een opwaardering te bevestigen, krijg ik een code van mijn bank via sms. Aangezien dit nu niet meer werkt, vraag ik mij af hoe ik nu op moet waarderen.

Pieter

7 reacties

😕
Badge +6
Beste Pietjepc,

Wanneer je je toestel uit/aan zetten kan je de sms ontvangen van je bank.
Badge
Volgens mij kun je gewoon telefoontjes blijven ontvangen evenals SMS wanneer je een negatief saldo hebt? Je kunt dan alleen niet meer uitbellen. Je kunt overigens wel 112 bellen of 1244.
Bedankt voor je reactie! Als je echter boven een bepaald bedrag in de min staat, sluiten ze je telefoon af en moet je eerst opwaarderen. Dit gaat echter lastig wanneer je je tan-code niet binnen kunt krijgen. Telefoon aan/uit werkt overigens ook niet. Ik heb het inmiddels opgelost. Nu nog wachten tot ze de telefoon weer activeren...........
Reputatie 5
Badge +10
Hoi capaciteit en pietjepc,

Als je een negatief beltegoed saldo hebt kun je tot op bepaalde hoogte nog inkomend verkeer ontvangen. Helaas ben je bij sommige banken afhankelijk van je telefoon. Een andere manier om op te waarderen is via creditcard of automatisch opwaarderen.

Groetjes,

Alex
Hoi capaciteit en pietjepc,

Als je een negatief beltegoed saldo hebt kun je tot op bepaalde hoogte nog inkomend verkeer ontvangen. Helaas ben je bij sommige banken afhankelijk van je telefoon. Een andere manier om op te waarderen is via creditcard of automatisch opwaarderen.

Groetjes,

Alex

Via een omweg het beltegoed opgwaardeerd. Zouden jullie dan nu mijn telefoon met nummer 0643101235 weer willen activeren!!!
Reputatie 2
Badge +1
Hey pietjepc,

Jouw aansluiting is reeds geactiveerd. Indien je jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt, kan je hier weer gebruik van maken.

Reageer