Welkom op het forum Bea,
Er is op dit moment geen storing bij Simyo. Heb je al geprobeerd het toestel uit/aan te zetten. Ook verneem ik graag van je wat voor melding je krijgt op het moment dat je probeert te bellen. Graag hoor ik van je wat je bevindingen zijn.
Groetjes,
Alex
Er is op dit moment geen storing bij Simyo. Heb je al geprobeerd het toestel uit/aan te zetten. Ook verneem ik graag van je wat voor melding je krijgt op het moment dat je probeert te bellen. Graag hoor ik van je wat je bevindingen zijn.
Groetjes,
Alex
Dank je wel Alex ik heb mijn I phone herstart en hij doet het weer..................? BLIJFT wonderlijk allemaal
Hallo,
Ik heb een blackberry bundel en nog smsen en bellen... Maar helaas en tot grote frustratie heb ik momenteel geen internet!
Dit is erg vervelend ik heb het nodig en ik betaal ervoor.
Als er geen storing is hoop ik z.s.m. internet te kunnen krijgen.Â
Mvg,
Wendy van Gunst
Ik heb een blackberry bundel en nog smsen en bellen... Maar helaas en tot grote frustratie heb ik momenteel geen internet!
Dit is erg vervelend ik heb het nodig en ik betaal ervoor.
Als er geen storing is hoop ik z.s.m. internet te kunnen krijgen.Â
Mvg,
Wendy van Gunst
Ik ben overgestapt van prepaid bij simyo naar abonnement met 500mb internet. Ingegaan op 14 juni, maar ik kan nog steeds niet mobiel internetten, wel met wifi. Via telefoon en mail slecht contact. Er was iets fout met de instellingen bij simyo en dat zou bijna 2 weken geleden hersteld worden. Nog steeds niets. De laatste mail stelt dat het aan mijn iPhone 4s ligt, klopt niet dus. Als je belt moet je minstens 25 minuten wachten. Heb dat net gedaan en na kort contact met iemand was de verbinding verbroken. Zo kom je dus niets verder. Heb het nu helemaal met simyo gehad, maar ik betaal wel en krijg daar niets voor .
Wim Swart
Wim Swart
Ik heb een blackberry bundel en nog smsen en bellen... Maar helaas en tot grote frustratie heb ik momenteel geen internet!
Dit is erg vervelend ik heb het nodig en ik betaal ervoor.
Als er geen storing is hoop ik z.s.m. internet te kunnen krijgen.
Mvg,
Wendy van Gunst
Hoi Wendy,
Je gegevens staan en stonden goed op het netwerk. Ook zie ik dat je de afgelopen dagen meerdere internet verbindingen hebt gehad. Is je probleem opgelost?
Wim Swart
Welkom op het forum Wim Swart,
Je gegevens staat goed op het netwerk. Wij kunnen vanuit onze systemen nu geen oplossing bieden, omdat uw aansluiting goed staat. Heb je al in dit topic gekeken? Welke APN staat er op je toestel ingesteld?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.