.

Beantwoord

Storing?

  • 19 October 2012
  • 7 reacties
  • 482 Bekeken

Badge +3
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Mijn telefoon zegt dat hij geen verbinding meer kan maken, is er een storing?
icon

Beste antwoord door Alex 20 October 2012, 14:42

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik heb ook geen service, geen klantenservice ...  typisch Simyo....
Badge +3
Er staat op mijn telefoon dat ik de sim kaart erin moet doen, maar die zit er gewoon in zoals normaal, dus hij herkent de simkaart ineens niet meer.
Leuk hoor:mad:
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Carla en Jansen,

We hebben op dit moment geen storing. Ook niet gehad gisteren. @Carla. Heb je al geprobeerd om de Simyo simkaart in een ander simlock vrij toestel te proberen? Zo ja, wat is het resultaat.

Aan jullie beide wil vragen om het toestel uit/aan te zetten. Mocht dit niet werken, wil ik jullie vragen handmatig voor het KPN netwerk te kiezen. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Groetjes,

Alex
Hoi Carla en Jansen,

We hebben op dit moment geen storing. Ook niet gehad gisteren. @Carla. Heb je al geprobeerd om de Simyo simkaart in een ander simlock vrij toestel te proberen? Zo ja, wat is het resultaat.

Aan jullie beide wil vragen om het toestel uit/aan te zetten. Mocht dit niet werken, wil ik jullie vragen handmatig voor het KPN netwerk te kiezen. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Groetjes,

Alex

Dag Alex,
Bij mij heeft te malen met het feit dat ik eergister mijn simkaart online heb geblokkeerd. Gister vond ik mijn vrloren toestel weer terug. Ik heb de klantenservice gebeld en die deblokkeerde de sim binnen een paar minuten. Een paar uur later echter "geen service" in beeld. Dat zal wel komen omdat ik een vervangende kaart had besteld. Maar vind het erg onhandig dat als ik mijn geblokkeerde sim laat deblokkeren deze vervolgens onbruikbaar wordt door een bestelling van een vervangende simkaart. Het is toch logisch dat als mijn kaart weer werkt, er geen reden is om de service uit te schakelen. Ik baal hier wel van en wil graag zsm van mijn abo gebruik kunnen maken. Wat kan Simyo hierin betekenen? Kan mijn sim weer geactiveerd worden?
Bedankt,
Gert
Badge +3
Mijn telefoon zegt dat hij geen verbinding meer kan maken, is er een storing?


Alles geprobeerd batterij eruit en erin sim kaart eruit meerdere malen,en erin zelfs een reset gedaan.
In een andere past het kaartje niet, het is een micro simkaart en ik heb alleen de Galaxy s3 waar hij in past.
Badge +3
Hoi Alex

Het probleem is inmiddels opgelost
Badge +2
Beste Carla,

Goed om te horen dat het probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer