.

Beantwoord

Sms via de website van Simyo. Waarom lukt dat niet meer?

  • 11 August 2015
  • 15 reacties
  • 411 Bekeken

Badge
waarom kan ik niet meer sms-en via de website?
met mijn oude mobieltje is sms-en niet te doen
voor de letter C of F enz. moet ik 3 x de lettertoets indrukken
dan heb ik nog maar 1 letter......
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 August 2015, 11:45

Bekijk originele reactie

15 reacties

@Balsien
Er is al een topic daarover met meerdere reacties, simyo is daarmee gestopt. Er is een telling gaande/geweest. Aan de hand daarvan wil men beoordelen of er een "alternatief" geboden wordt.
Ik kan je vertellen er zijn al meer teleurgestelde reacties, dus wie weet.

Friesian
Badge
bedankt voor je snelle reactie friesian (ben zelf ook een fries)
oproep aan simyo: begin er weer opnieuw mee!!!!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Balsien,

De 'oldschool' manier van sms'en was inderdaad niet handig en is tijdrovend. Dan is het inderdaad handig als je via de website een sms'je kunt versturen. Helaas werd deze dienst heel weinig gebruikt, daarom is besloten deze niet toe te passen op de nieuwe website. Zoals Friesian aangeeft zijn we druk bezig met tellen hoeveel mensen hier alsnog om vragen. We verwachten het niet, maar misschien komt de optie weer terug.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Friesian 🙂.
Ik mis het ook.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Gerard4t,

Bedankt dat je het aangeeft 🙂 Op deze manier weten we dat jij ook deze optie gebruikte om te sms'en.
Goedendag.

Ik wil ook sms'en via de site van simyo, ik wil het ook terug.!!

Kan dat geregeld worden? Die functie was heel handig, jammer dat het nu weer weggehaald is, maar laat het maar snel terugkomen !!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jackie1, welkom op het Simyo forum!

Helaas lijkt het er niet op dat het het terug gaat komen. Er zijn op internet goedkopere alternatieven te vinden, wist je dat?
Hi Ernst,

Vind ook vervelend dat ik die mogelijkheid niet meer kan vinden (waarom werd dat bij de introductie van de nieuwe site niet even gemeld, scheelt zoeken). Ik weet inderdaad van het bestaan van goedkopere alternatieven maar die sturen volgens mij allemaal (?) reclame o.i.d. mee......

Groeten, Bena
We kunnen ook gewoon aan Simyo vragen om de dienst weer in te voeren. Tenslotte is het aanbod van diensten door met vervallen van sms'en via de website minder geworden, het kan er ook gewoon weer bij. En wat mij betreft: bij deze dus.
We kunnen ook gewoon aan Simyo vragen om de dienst weer in te voeren. Tenslotte is het aanbod van diensten door met vervallen van sms'en via de website minder geworden, het kan er ook gewoon weer bij. En wat mij betreft: bij deze dus.
Hier sluit ik me bij aan! Ik vind het sms'en via de site juist prettig!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bena, Gerard4t & SZG,

Voor degene die voor het eerst op het forum reageren, van harte welkom!

Het is duidelijk dat veel van jullie deze dienst missen. Zoals Ernst heeft aangegeven, lijkt het er niet op dat dit weer terug gaat komen 😞 Natuurlijk nemen wij jullie feedback serieus en nemen we dit mee. Als jullie vragen hebben hierover, laat het dan weten.

Groetjes,
Angela
Ik vind dit zwaar 'shit'.

Verder krijg je over de meest onnozele zaken bericht, maar dus niet hierover.

Dat hele idee dat de site om de drie maanden volledig vernieuwd moet worden, is mooi voor webontwikkelaars maar voor gebruikers betekent het alleen maar ellende.

MvE
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mve,

Hier hebben we daadwerkelijk wel een bericht gestuurd naar onze klanten. De e-mail over de nieuwe Mijn Simyo. Daarnaast wil ik aangeven dat we de huidige Mijn Simyo na twee jaar hebben vernieuwd en dat dit echt nodig was.

Toch goed dat je aangeeft dat je dit 'zwaar shit; vindt. We nemen dat mee in onze overleggen over onze producten 🙂.

Groetjes, Tiury
Ik vind het erg triest dat de mogelijkheid tot web-SMS is verdwenen. Ik gebruikte het bijna altijd als ik een SMS moest verzenden. Het is geen alternatief om een andere provider te gebruiken omdat de ontvanger een eventuele reactie dan naar een onjuist nummer terug stuurt en ik het dus niet ontvang.
Het zou Simyo sieren deze mogelijkheid die jarenlang bestaan heeft weer terug te brengen.Er is echt behoefte aan!!
Of: is het wellicht mogelijk zoals alle Betamax-providers doen de mogelijkheid te bieden een "string"met "inloggegevens en bericht" in een browser te plakken en zo een SMS te verzenden? Ook dit werkt prima op de computer. Dan hoeft de website niet aangepast te worden
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HCE,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals al vaker is aangeven in dit topic, merken we dat de smsoptie erg geliefd was en dus ook een groot gemis is. We nemen al jullie feedback hierover mee in ons overleg. We zorgen er voor dat de juiste mensen binnen Simyo op de hoogte zijn van al jullie feedback.

Op dit moment is het nog niet bekend of de optie om sms'jes te versturen via onze website weer terug gaat komen. Zodra daar ook maar iets over bekend is, laten we dit onder andere via het forum weten aan jullie.

Groetjes,
Angela

Reageer