.

Beantwoord

Sms verdubbelaar

  • 12 November 2012
  • 17 reacties
  • 939 Bekeken

Hallo,

Ik wilde vandaag mijn sms verdubbelaar activeren voor een maand, maar dit lukt niet.
Nou zag ik dat dit al eerder is voorgekomen. Hoe kan het dat ik niet zelf mijn verdubbelaar kan activeren?

Groetjes Deetje
icon

Beste antwoord door Deetje88 13 November 2012, 21:42

Bekijk originele reactie

17 reacties

Badge +6
Beste Deetje88,

Welkom op het forum!
Wij zullen de sms verdubbelaar voor je gaan toevoegen, deze zal na half 6 vandaag zijn toegevoegd aan je aansluiting.
Oké, bedankt! Ik kan hem ook zelf weer uitschakelen?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Deetje,

Je kan jouw sms verdubbelaar zelf uitschakelen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Badge +2
Beste Deentje88,

Als het goed is kan je de sms verdubbelaar ook weer zelf uitschakelen. Neem even contact op met ons als dit niet lukt.

Groetjes,

Arie
Kunnen jullie mij vertellen hoe ik de sms verdubbelaar uitschakel?
Dit lukt namelijk niet via mijn persoonlijke pagina.

Groetjes Deetje
Badge +2
Beste Deetje88,

Je zal hiervoor dan contact met de klantenservice op moeten nemen. Wij kunnen de sms verdubbelaar dan voor je uitschakelen.

Groetjes,

Arie
Is het ook mogelijk dat ik daar nu toestemming voor geef, zodat jullie dat kunnen regelen?
Begrijp ik goed dat de sms verdubbelaar per direct ingaat of net als de andere bundels pas de volgende maand? 
Reputatie 2
Badge +1
Hey DanielD,

Je hebt inderdaad goed begrepen dat de sms verdubbelaar per direct in gaat.
Reputatie 5
Badge +10
Begrijp ik goed dat de sms verdubbelaar per direct ingaat of net als de andere bundels pas de volgende maand? 

Hoi Deetje88,

Ik zie dat wij je berichtje over het hoofd hebben gezien. Hieronder de stappen hoe je de sms verdubbelaar kunt verwijderen.

- log in op je persoonlijke pagina
- ga naar het tabblad overzicht
- klik dan bij SMS verdubbelaar 'geen bundel' aan en kies voor 'abonnement wijzigen'

Kan je even laten weten of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Fijn dat je zo snel reageert!
Ik kan 'geen bundel' niet aanklikken. Dit is enigzins doorzichtig.

Dit gaat dus niet lukken op deze manier 😞
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Deetje88,

Wat voor computer en welke internet browser gebruik je? Ervaar je hetzelfde met een andere browser?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Ik heb het geprobeerd op mijn laptop (Windows Vista) met Internet Explorer en Firefox. Daarnaast heb ik het ook op een pc (Windows 7) met Google Chrome geprobeerd, maar ik blijf tegen het probleem aanlopen.

Groetjes Deetje
Oh, en voor het geval het misschien nog uitmaakt. Ik heb ook mijn cookies en browsergeschiedenis verwijderd.
Badge +6
Hoi Deetje88,

Ik ga de technische afdeling vragen hier naar te kijken. Ik kan ze vragen je ze de sms verdubbelaar voor je willen opzeggen.
Graag verneem ik of je daarmee akkoord gaat.
Hoi Natascha,

Ik ga ermee akkoord dat de sms verdubbelaar wordt stop gezet.
Hopelijk dat dit nu wel gaat lukken.

Alvast bedant voor de moeite!

Groetjes Deetje
Badge +8
Hoi Natascha,

Ik ga ermee akkoord dat de sms verdubbelaar wordt stop gezet.
Hopelijk dat dit nu wel gaat lukken.

Alvast bedant voor de moeite!

Groetjes Deetje


Hoi Deetje88,

Onze technische afdeling heeft de sms verdubbelaar voor je opgezegd.
Deze loopt dus af op 31-5-2013.

Groetjes,

Charlene

Reageer