.

Vraag

SMS inkomende telefoongesprekken ontvangen in het buitenland.

  • 25 February 2012
  • 4 reacties
  • 1076 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik verblijf geregeld in het buitenland, en heb dus de functie om te bellen en te smsn in het buitenland geactieveerd. Recent heb ik echter gemerkt dat ik, als ik in het buitenland verblijf geen telefoongesprekken of sms berichten ondvang. de sms berichten komen binnen zodra ik me weer in Nederland begeef...
is dit probleem op te lossen?

graag een spoedige reactie.

Groetjes

4 reacties

Badge
zelf smsn als ik in het buitenland ben gaat ook niet, bellen vanuit het buitenland lukt wel...
Reputatie 2
Badge +4
Welkom op het forum matcomp0,


Wij vermoeden dat het nummer van de berichtencentrale niet goed staat in uw toestel waardoor je vanuit het buitenland geen berichten kunt verzenden. Wij verzoeken je om bij de toestelinstellingen het nummer van de berichtencentrale te controleren. Het juiste nummer is: +31653131313.

Graag vernemen we of het nummer van de berichtencentrale correct stond ingesteld.

Groetjes,

Manisha
Badge
het juiste nummer staad ingesteld en het probleem doet zich nog steeds voor

groetjes,

Matcomp0
Reputatie 2
Badge +4
Beste Matcomp0,

Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat het is gelukt om te bellen in het buitenland en om sms-berichten te verzenden naar het buitenland. Hieruit kunnen we concluderen dat de simkaart wel verbinding maakt met het buitenlands netwerk als je in het buitenland bent. Wij verzoeken je de toestel instellingen na te kijken om na te gaan of er een blokkade is voor uitgaande sms-berichten in het buitenland.

Graag vernemen we je bevindingen.

Groetjes,

Manisha

Reageer