.

Beantwoord

SMS dienstenfilter uitschakelen

  • 12 February 2013
  • 3 reacties
  • 1650 Bekeken

Goedendag,

Een tijdje geleden heb ik op smsdienstenfilter.nl mijn mobiele SMS diensten geblokeerd.
Hierbij heb ik perongeluk "alleen deblokbaar door uw provider" aangevinkt.
Nu wil ik mijn mobiele SMS diensten deblokeren. Kunnen jullie dit voor mij doen?
icon

Beste antwoord door Alex 13 February 2013, 12:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Dannyy,

Als je een Simyo abonnement hebt, kun is het ontvangen van betaalde sms diensten niet mogelijk. Je kunt dit dus niet aan of uit laten zetten. Deze optie is bij ons altijd geblokkeerd.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Dannyy,

Als je een Simyo abonnement hebt, kun is het ontvangen van betaalde sms diensten niet mogelijk. Je kunt dit dus niet aan of uit laten zetten. Deze optie is bij ons altijd geblokkeerd.

Groetjes,

Alex

Bedankt voor je reactie. Waarom krijg ik zojuist een sms met "Binnen 2 uur is de smsdiensten voor je mobiele nummer verwijderd. Ga voor meer informatie naar www.payinfo.nl"

En vervolgens direct.
"Binnen 2 uur is je mobiele nummer alleen geblokeerd voor betaalde abonnementen sms-diensten. Ga voor meer informatie naar www.payinfo.nl"

Nu krijg ik het gevoel dat dit wel te deblokeren is.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dannyy,

De melding is natuurlijk even verwarrend, maar op netwerkniveau zal er niets gewijzigd worden. Deze blokkade kan dus op geen enkele manier worden verwijderd.

Groetjes,

Alex

Reageer