.

Beantwoord

SMS die mij wordt gestuurd en waarvoor ik € 3,-- moet betalen.

  • 23 January 2013
  • 2 reacties
  • 1165 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Geacht forum,

Via een naar mij gestuurde link heb ik meegedaan aan de mogelijkheid om een prijs te winnen. Ik moest hiervoor  "ok''  naar nummer 8444 sms'sen. Nu hebben ze mij op 14 januari en op 21 januari per dag vier smsjes gestuurd, die ik moest betalen. Ieder smsje kostte € 3,--. Hier heb ik natuurlijk nooit toestemming voor gegeven. Omdat ik mijn telefoon heel weinig gebruik heb ik dat eerst niet gemerkt, maar het blijkt dat het wel van mijn rekening is afgeschreven. Wat moet ik dan om dit geld terug te krijgen. Het gaat wel om € 24,--.

Wie kan mij helpen.
Reuze bedankt.
Vriendelijke groeten,
RitaH.
icon

Beste antwoord door Alex 25 January 2013, 12:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als het goed is zouden de organisatoren van de prijsvraag duidelijk hebben moeten maken dat er voor deelname betaald moet worden in de vorm van SMSjes die de ontvanger in rekening worden gebracht. Als deze informatie niet van te voren bekend was dan is er mijns inziens sprake van een onwettige handeling en zou je de € 24 bij de organisatoren terug kunnen halen. Niet bij Simyo want die staan hier buiten.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum RitaH,

Zoals Scotsman aangeeft, zou je hiervoor contact moeten opnemen met de organisatie. Het is inderdaad niet netjes dat dit niet vooraf is aangegeven. We kunnen de optie 'premium sms diensten' voor je uit zetten. Dan is het niet meer mogelijk om premium sms diensten te ontvangen. Mocht je dit willen, laat dan even een berichtje achter.

Groetjes,

Alex

Reageer