.

Beantwoord

Sms bundel opzeggen

  • 8 September 2012
  • 9 reacties
  • 665 Bekeken

Hallo,

Ik heb eind juli/begin augustus bij het verhogen van mijn abbonement, mijn sms bundel (1000 smsjes) via Mijn Simyo afgezegd. Nu ik terug ben gekomen van een maand vakantie blijkt de bundel inderdaad verhoogd, maar de sms bundel is er nog steeds. Ik zie dit probleem graag zo snel mogelijk opgelost.
Alvast bedankt.

Groeten,
Marleen
icon

Beste antwoord door Alex 10 September 2012, 15:45

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marleen,

Volgens onze gegevens is de sms bundel per 1/8 niet meer actief. Uit je post blijkt dat dit ook de bedoeling was, toch? Kan je aangeven waar je ziet staan dat de sms bundel nog actief is?

Groetjes,

Alex
Alex,
Bedankt voor de reactie.
Dat is inderdaad de bedoeling, fijn dat het in elk geval doorgekomen is en ik dus geen bundel meer heb!

Als ik inlog bij Mijn Simyo staat er naast mijn 250 bundel een sms bundel aangegeven, en als ik de sms bundel zou willen actieveren (wat ik dus niet wil, maar alleen heb bekeken om te checken) staat de sms bundel in het grijs en kan ik hem dus niet selecteren.

Groeten,
Marleen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marleen,

Ik zal dit doorgeven aan de technische dienst. Als het goed is zou dat vanaf 1/10 wel weer mogelijk moeten zijn. Mocht je toch een sms bundel willen activeren voor 1/10 laat dit dan even via het forum weten.

Groetjes,

Alex
Alex,

Ik hoef niet voor 1/10 mijn bundel aan te passen, bedankt :)

Op mijn Juli factuur (die voor augustus dus) staat de bundel er nog wel op. Ik neem aan dat het geld dat ik hiervoor heb betaald verrekend wordt met de volgende factuur?

Groeten,
Marleen
Badge +2
Beste Marleen,

Wij zullen de kosten van de smsbundel voor je verrekenen met de komende factuur. Dit zal je zien onder het kopje korting en verrekeningen onder de vermelding 'Tegemoetkoming ivm Onterechte Kosten Smsbundel'.

Groetjes,

Arie
Hi,

Ik log net in, en volgens wat ik denk te zien ik de sms bundel nog niet verwijderd van mijn account.
Ik probeerde net een print screen toe te voegen hier, maar dat werkt niet met plaasten van het bericht.
Ik zie namelijk nog een vierkantje met sms bundel, naast mijn abbonements bundel staan.

Groetjes,
Marleen
Reputatie 7
Badge +9

Ik probeerde net een print screen toe te voegen hier, maar dat werkt niet met plaasten van het bericht.


Met je mobiel gaat je dat niet lukken. Moet even met je PC. 'Host' je printscreen even ergens op het www, bijv. bij tinypic.com. Daarna 'fotootje symbool' in nieuw bericht hier aanklikken en de verkregen URL van jouw prnt screen daarin plaatsen.

Succes.
Bedankt Leon! Ik zal er een poging toe wagen op een later moment ;)

Dat is echter niet mijn hoofdprobleem.
Het lijkt namelijk alsof de sms bundel nog steeds niet is opgezegd...
Badge +2
Beste Marleen,

Uit onze gegevens blijkt dat de smsbundel nu volledig is opgezegd. Er worden ook geen kosten meer in rekening gebracht voor de smsbundel. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer