.

Beantwoord

slecht tot geen bereik

  • 20 June 2013
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb slecht tot geen bereik op postcode 1602DB.
Is hier een verklaring voor?
Groet,
Kaatje1805
icon

Beste antwoord door Alex 21 June 2013, 09:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum kaatje1805,

Vervelend dat je geen tot slecht bereik hebt op die postcode. Goed dat je meteen de postcode door geeft. Ik heb contact gehad met de technische dienst om te achterhalen wat de oorzaak is. Er zijn werkzaamheden aan de gang op het 3G netwerk. Dat betekent dat het inderdaad kan kloppen dat je minder dekking hebt. Je kunt dit echter verhelpen door je toestel vast te zetten op 2G. Dat kan via de instellingen van je telefoon. Vaak is het in telefoons terug te vinden via instellingen - netwerkmodus. De netwerkmodus kun je op 2G/GSM of op 3G/UMTS zetten.

De werkzaamheden zouden begin volgende week opgelost moeten zijn. Kan je hier volgende week even laten weten of je dan weer optimaal bereik hebt op die postcode? Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer