.

Vraag

Simyo telefoonnummer geblokkeerd wegens onmogelijk hoogverbruik! Wat nu?

  • 29 February 2012
  • 1 reactie
  • 681 Bekeken

Badge
Vanochtend in de les een sms: u wordt over enkele minuten geblokkeerd wegens hoogverbruik. En dat terwijl ik geen mogelijkheid kan bedenken waarom ik hoogverbruik zou hebben! Idd, na enkele minuten geen internet en telefoonverbinding meer! Nu probeer ik met de klantenservice te bellen en ondanks dat ik 2 keer over minimaal 20 minuten aan de lijn heb gehangen nog steeds niemand gesproken! Wanneer ik op mijn simyo kijk zou ik een verbruik hebben gehad van ruim 600000kb gisteren! en vandaag nog 240000 kb! Daarnaast nog een paar dagen voor gisteren met verbruik van enkele 100000den kb's! Hoezo kan dit gebeuren? en hoe krijg ik mijn verbinding weer terug! Het kan toch niet zijn dat je in deze huidige tijd plotseling voor zowel internet als telefoon wordt afgesloten? en dat terwijl er nog ruim 400 minuten overzijn van mijn bundel! Graag zeer spoedig reactie aangezien ik mijn telefoon wel nodig heb!

Groet JSch

1 reactie

Badge +2
Hi JerSch,

Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat je bent geblokkeerd vanwege hoogverbruik van mobiel internet. Ik weet niet of je onlangs nieuwe applicaties hebt geïnstalleerd. Het is mogelijk dat er applicaties op de achtergrond doorlopen en updates binnenhalen zonder dat je dit doorhebt. Op deze manier kan het verbruik aardig oplopen.
Ik weet ook niet of je gebruik maakt van Wifi. Veel toestellen schakelen op het moment dat het Wifi signaal te zwak is automatisch over op het 3G netwerk. Wellicht is dit in jouw geval gebeurd. Wij kunnen je heraansluiten. Hiervoor dien je een tussentijdse betaling naar ons over te maken. Ik zal je in een privéberichtje meer informatie met betrekking tot de tussentijdse betaling toesturen.

Groetjes,

Arie

Reageer