.

Beantwoord

Simkaart is geactiveerd maar kan niet bellen

  • 15 September 2012
  • 9 reacties
  • 508 Bekeken

Badge
Hallo,

ik heb zo juist mijn simkaart geactiveerd. Als ik wil bellen, krijg ik dit te horen; Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Ik heb mijn simkaart geactiveerd. Bevestiging van Simyo heb ik ontvangen via email. Ik heb mijn iphone meerdere malen aan en uitgezet. Simkaart heb ik in een andere toestel gestopt en geprobeerd. Ik ga maandag op vakantie. Ik hoop snel mogelijk geholpen te worden.
icon

Beste antwoord door Alex 17 September 2012, 13:03

Bekijk originele reactie

9 reacties

Ik zit dus met het zelfde prorbleem. Simkaart net geactiveert, ook een bevestiging gekregen
maar kan nog steeds bellen. Ook niet na dat ik mijn gsm een half uur uit heb laten staan.

Kunnen jij dit voor mij verhelpen!!
Hier heb ik er ook last van, ik heb vandaag mijn micro simkaart gekregen. Nadat ik alles geactiveerd had, wou ik gaan bellen..toen hoorde ik ook het bovenstaande.
Graag iemand met informatie?
Heb hier ook last van. Alles lijkt te werken, namelijk wel netwerk, maar internet doet het niet en als je belt hoor je dat je om administratieve redenen geen verbnding kunt maken.
Hallo,

ik heb zo juist mijn simkaart geactiveerd. Als ik wil bellen, krijg ik dit te horen; Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Ik heb mijn simkaart geactiveerd. Bevestiging van Simyo heb ik ontvangen via email. Ik heb mijn iphone meerdere malen aan en uit gezet.

Iemand die mij kan helpen?
Ik heb ook net de simkaart geactiveerd, alles doet het behalve bellen en sms-sen. Hoe kan dat???
Badge
Het is eindelijk gelukt. Ik kan bellen. 
Ook bij mij is het probleem na enkele uren vanzelf opgelost
Bij mij is het blijkbaar opgelost. Heb een uur geleden mijn gsm weer aangezet.
En Hopa!! hij deed het.

Denk dat het allemaal langer duurt als dat ze zeggen.
Het activeren van de kaart. In iedergeval relaxed dat ie het  dit weekend toch doet,
had ik geen rekening mee gehouden.

Gr, Stefan
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

ik heb zo juist mijn simkaart geactiveerd. Als ik wil bellen, krijg ik dit te horen; Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Ik heb mijn simkaart geactiveerd. Bevestiging van Simyo heb ik ontvangen via email. Ik heb mijn iphone meerdere malen aan en uit gezet.

Iemand die mij kan helpen?


Welkom op het forum Rick Maassen,

Ik heb je aansluiting hersteld op het netwerk. Ik zou je willen vragen je toestel uit/aan te zetten. Kan je nu controleren of het werkt?

Ik heb ook net de simkaart geactiveerd, alles doet het behalve bellen en sms-sen. Hoe kan dat???

Welkom op het forum Hilde Casteleyn,

Volgens onze gegevens is er sprake van sms en bel verbruik. Klopt het dat je gebruik kunt maken van je aansluiting? Zo niet, dan hoor ik graag wat voor melding je krijgt wanneer je probeert te bellen.

@kafkafnl, Edwin van de Kamer, Stefan D,

Goed om te horen dat jullie aansluiting werkt. Het is mogelijk dat de activatie van de simkaart met enige vertraging is verwerkt.

Groetjes,

Alex

Reageer