.

Beantwoord

simkaart is geactiveerd maar ik kan niet bellen.


Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
ik heb mijn simkaart geactiveerd maar als ik bel krijg ik steeds de melding dat ik mijn service er uitligt

wat heb ik verkeerd gedaan ?
icon

Beste antwoord door xMargrietm 19 May 2012, 18:44

Bekijk originele reactie

26 reacties

Badge +5
Beste Simm,

Uit onze gegevens blijkt dat je simkaart actief staat op het netwerk.
Wij zullen de simkaart opnieuw aanmelden, zou je het toestel uit en aan kunnen zetten?
Graag verneem ik of je nu wel kunt bellen.

Groetjes,
Bibi
Badge
Beste Bibi,

Hartstikke bedankt hij doet het weer.
geachte bibbi

ik heb vandaag me simkaart binnen gekregen en geactieveerd ma ik ken nog steeds nix dus nie bellen sms en internet

en ik kon me op me eigen e-mail geen account aan maken raar dus heb van .com .nl gemaakt ma dat e-mail betaat nie dus graag reactie na mijn eigen e-mail die ook bij jullie in het systeem zit dus met .com



mvg roy van bijsterveld
Reputatie 2
Badge +4
Beste Roy van Bijsterveld,

Volgens ons systeem is het inmiddels gelukt om gebruik te maken van de Simyo simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Ik heb hier ook last van gehad. Ik heb een abonnement aangevraagd met nummerbehoud van mijn Simyo (!) prepaid. Nadat mijn oude nummer was overgezet naar mijn nieuwe sim-kaart kon ik wel gebeld worden maar niet bellen.

Ik heb net Simyo gebeld en een vriendelijke dame vertelde mij dat ik het toestel moest uitschakelen en na 20 minuten moest inschakelen. Dan zou het goed zijn. Ik hoop dat het werkt maar ik vind dit wel slordig van Simyo dat het niet meteen goed is.



Groet,

Nick
Reputatie 2
Badge +4
Beste Nick,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat het inmiddels is gelukt om gebruik te maken van de simkaart. Wij gaan er vanuit dat het probleem hiermee is opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Manisha
Ik heb het ook.. Zit nu al een uur te *****n en kan nog niks doen. Zegt dat er wegens administratieve fouten of zo niks mogelijk is? Heb net mn abonnement gehad en geactiveerd..


Groetjes,
Lars
**** = klooien
^^
nouu ik ga hem ook wel even n half uur uitzetten, kijken of alles t dan wel ineens doet...
beetje apart dit..


mvg
na het lezen van alle berichten ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn simkaart opnieuw gereset moet worden, op het netwerk of zo?
kan dat alsjeblieft gebeuren, heb hem zeg maar nodig.
Badge
Hmm blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem!

Ik heb in het buitenland gezeten 4 maanden en was daar toen mijn nummer overgezet zou worden van simyo abonnement naar simyo prepaid. Ik had mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar tot nu toe doet die het nog steeds niet. Hij geeft aan dat registratie simkaart mislukt is. Na mail contact gehad te hebben, zeiden ze me het in een andere telefoon te proberen. Daar geeft die echter ook inactieve sim aan. Nu terug in NL heb ik mijn telefoonnummer toch echt nodig! Wat kan ik hier aan doen??
hallo,
ik heb net mijn sim kaart geactiveerd maar kan niet bellen , sms en en op internet. ik heb van alles al geprobeert .
ik ontvang ook geen sms, of als iemand me wil bellen dan hoor je een paar piepjes.....
groetjes , margriet
Badge
Hallo Manisha,

Hij doet het bij mij inderdaad weer. Maar als ik zo naar de reacties kijk, lijkt er toch iets niet goed geregeld te zijn bij jullie. Hopelijk gaat Simyo daar wat aan doen.



Groet,

Nick
Badge
beste simyo


ik heb nu vanaf 3 weken een abonnement.
ik heb er zelfs al 3 keer voor gebeld en 1 keer een nieuwe simkaart aangevraagd. maar niks werkt
wat ik krijg te zien is gewoon niks ik kan alleen nood oproepen doen.
ik zou graag willen weten hoe het komt wand begin er nu echt genoeg van te kijgen dat die het telkens niet doet?
ik krijg als ik hem in mijn nokia 5230 doet een melding van ''registatie sim-kaart mislukt''


ik zou het graag willen horen hoe dit komt


groetjes Damian.
Same here.
Abonnement overgezet naar prepaid met ingang van 1 april. Ging een tijd goed. Maar sinds vorige week ineens melding 'Geen Service" Heb dit via een contactformulier gemeld. Ze zouden de instellingen resetten. Ik hoefde dan aleen maar even de telefoon uit en aan te zetten. Dan zou hij zich opnieuw registreren. Helaas. Dan maar bellen met mijn andere simyo prepaid. Conclusie was dat de sim waarschijnlijk kapot zou zijn. Ik kreeg gratis een nieuwe.
Deze heb ik vandaag ontvangen. Er was me gezegd dat ik even moest bellen als de sim binnen was, want dan konden ze hem activeren. Gedaan. Er werd me doorgegeven dat ik na 10 minuten de telefoon uit moest zetten, en dan weer aan. Dan zou de nieuwe sim zich registreren.
Wacht nu al een paar uur, maar nog steeds geen service. Volgens mij is er iets meer mis, dan op te lossen is met opnieuw resetten van de instellingen.
En de telefoon nu meer dan twee uur uit gehad en aangezet. Is ook geen oplossing. Nog steeds "Geen Service"
Opgelost.
Oorzaak was dat sim niet meer goed geregistreerd stond. Dus elke keer uit en aanzetten na resetten was niet de oplossing. Een Simyo medewerker zag wat het echte probleem was en heeft er toen voor gezord dat mijn sim zich weer kon registreren.
Dank.
Reputatie 5
Badge +10
Hmm blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem!

Ik heb in het buitenland gezeten 4 maanden en was daar toen mijn nummer overgezet zou worden van simyo abonnement naar simyo prepaid. Ik had mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar tot nu toe doet die het nog steeds niet. Hij geeft aan dat registratie simkaart mislukt is. Na mail contact gehad te hebben, zeiden ze me het in een andere telefoon te proberen. Daar geeft die echter ook inactieve sim aan. Nu terug in NL heb ik mijn telefoonnummer toch echt nodig! Wat kan ik hier aan doen??


Hoi Jessie,

Volgens onze gegevens is het abonnement met je telefoonnummer per 1/2/12 beëindigd. Heb je de prepaid bestelling op hetzelfde adres gedaan? We vinden wel een andere aansluiting (prepaid) op jouw gegevens terug. Dit is echter een ander telefoonnummer.

hallo,
ik heb net mijn sim kaart geactiveerd maar kan niet bellen , sms en en op internet. ik heb van alles al geprobeert .
ik ontvang ook geen sms, of als iemand me wil bellen dan hoor je een paar piepjes.....
groetjes , margriet


Hoi xMargrietm,

Volgens onze gegevens maak je inmiddels al een tijdje gebruik van de simkaart. Het probleem lijkt opgelost. Kan je ons laten weten of dit inderdaad het geval is?

beste simyo

ik heb nu vanaf 3 weken een abonnement.
ik heb er zelfs al 3 keer voor gebeld en 1 keer een nieuwe simkaart aangevraagd. maar niks werkt
wat ik krijg te zien is gewoon niks ik kan alleen nood oproepen doen.
ik zou graag willen weten hoe het komt wand begin er nu echt genoeg van te kijgen dat die het telkens niet doet?
ik krijg als ik hem in mijn nokia 5230 doet een melding van ''registatie sim-kaart mislukt''

ik zou het graag willen horen hoe dit komt

groetjes Damian.


Hoi damian,

Het lijkt er op dat je toestel i.c.m. een Simyo simkaart niet werkt. Om dit te controleren raden we je aan een ander simlock vrij toestel te proberen. Kan je ons laten weten of de simkaart wel in een ander toestel werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hmm blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem!

Ik heb in het buitenland gezeten 4 maanden en was daar toen mijn nummer overgezet zou worden van simyo abonnement naar simyo prepaid. Ik had mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar tot nu toe doet die het nog steeds niet. Hij geeft aan dat registratie simkaart mislukt is. Na mail contact gehad te hebben, zeiden ze me het in een andere telefoon te proberen. Daar geeft die echter ook inactieve sim aan. Nu terug in NL heb ik mijn telefoonnummer toch echt nodig! Wat kan ik hier aan doen??


Hoi Jessie,

Volgens onze gegevens is het abonnement met je telefoonnummer per 1/2/12 beëindigd. Heb je de prepaid bestelling op hetzelfde adres gedaan? We vinden wel een andere aansluiting (prepaid) op jouw gegevens terug. Dit is echter een ander telefoonnummer.

hallo,
ik heb net mijn sim kaart geactiveerd maar kan niet bellen , sms en en op internet. ik heb van alles al geprobeert .
ik ontvang ook geen sms, of als iemand me wil bellen dan hoor je een paar piepjes.....
groetjes , margriet


Hoi xMargrietm,

Volgens onze gegevens maak je inmiddels al een tijdje gebruik van de simkaart. Het probleem lijkt opgelost. Kan je ons laten weten of dit inderdaad het geval is?

beste simyo

ik heb nu vanaf 3 weken een abonnement.
ik heb er zelfs al 3 keer voor gebeld en 1 keer een nieuwe simkaart aangevraagd. maar niks werkt
wat ik krijg te zien is gewoon niks ik kan alleen nood oproepen doen.
ik zou graag willen weten hoe het komt wand begin er nu echt genoeg van te kijgen dat die het telkens niet doet?
ik krijg als ik hem in mijn nokia 5230 doet een melding van ''registatie sim-kaart mislukt''

ik zou het graag willen horen hoe dit komt

groetjes Damian.


Hoi damian,

Het lijkt er op dat je toestel i.c.m. een Simyo simkaart niet werkt. Om dit te controleren raden we je aan een ander simlock vrij toestel te proberen. Kan je ons laten weten of de simkaart wel in een ander toestel werkt?

Groetjes,

Alex




hallo Alex
ik heb het op een andere telefoon geprobeert en dat werkte niet?
me ma's telefoon was meteen vanslag af?
ik weet nie hoe het komt weten jullie het


ik heb geen bereik?


groetjes Damian
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Damian,

Volgens onze gegevens heb je met een eerdere simkaart wel verbinding kunnen maken. Kan je mij per privé bericht laten weten welk simkaartnummer er achter op de simkaart staat welke je in het toestel stopt?

Groetjes,

Alex
Badge
S0771309
E0RP


niet private weet niet hoe het werkt
uhmm hier is die


maar het is eerder inderdaad gelukt tot die er opeens mee stopte ?
1 week later?


ik hoor het wel van je


groetjes damian
Reputatie 5
Badge +10
Hoi damian,

Als je op mijn naam klikt, kan je een privé bericht sturen. We hebben je gegevens hersteld op het netwerk. Als je je toestel over 15 minuutjes uit/aan zet zou de aansluiting weer moeten werken. Kan je ons laten weten of het weer werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
hallo

ik heb er nog eens voor gebeld en het is opgelost eindelijk

bedankt groetjes damian
Hallo,

geldt voor mij ook. Heb een paar dagen geleden vervangende simkaart ontvangen, nadat ik mijn andere doopr verlies heb moeten blokkeren. De simkaart doet het wel, ik heb ook al mijn pincode kunnen aanpassen. Echter bellen en sms kan ik niet. Wie kan mij helpen???

Groeten en bedankt.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum RiaB,

Ik heb jouw simkaart op het netwerk aangemeld. Indien je jouw toestel uit en vervolgens weer aan doet, zou je weer gebruik van jouw aansluiting moeten kunnen maken. Zou je mij even kunnen laten weten of het werkt?

Reageer