ik heb mijn simkaart geactiveerd ,maar als ik bel krijg ik steeds de melding ,, wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld''
wat heb ik verkeerd gedaan ?
Bladzijde 1 / 2
wat heb ik verkeerd gedaan ?
Ik heb precies hetzelfde 😞 Ik heb een abonnement afgesloten...
ik kan mijn simkaart ook niet activeren al staat er dat dat kan. Kom iedere keer op mijn simyo uit. Frustrerend hoor, want ik heb mijn telefoon dringend nodig.
vindt trouwens die melding dat de verbinding om administratieve redenen is geblokkeerd echt waardeloos. Er is gewoon altijd netjes betaald en hij is wegens verlies even geblokkeerd. Iedereen die me belt denkt dat ik mijn rekening niet heb betaald.
ik heb zojuist mijn sim kaart gekregen. abonnement...gedaan wat ik moest doen en vervolgens......wegens administratieve redenen......en nu???
doet ie het al bij jou?
ik heb mijn simkaart geactiveerd ,maar als ik bel krijg ik steeds de melding ,, wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld''
wat heb ik verkeerd gedaan ?
Denk dat dat zelf activeren een weetikwaarvoor leugentje is en dat je zowiezo misschien de klantenservice hem moet laten activeren. Ben bang dat we tot maandag moeten wachten om te kunnen bellen. Frustrerend zelf service systeem......
doet ie het al bij jou?ik heb mijn simkaart geactiveerd ,maar als ik bel krijg ik steeds de melding ,, wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld'' wat heb ik verkeerd gedaan ?
+2
Hi joske, Adjinda en Ronald Philipse,
Ik heb zojuist de instellingen van jullie simkaarten gereset op het netwerk. Jullie dienen de toestellen even uit en opnieuw in te schakelen zodat de simkaart zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden. Hierna kunnen jullie gebruik maken van de aansluiting. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Ik heb zojuist de instellingen van jullie simkaarten gereset op het netwerk. Jullie dienen de toestellen even uit en opnieuw in te schakelen zodat de simkaart zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden. Hierna kunnen jullie gebruik maken van de aansluiting. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
+2
Hi tammie,
Uit onze gegevens blijkt dat je de simkaart nog niet hebt geactiveerd. Dit is de reden dat je geen gebruik van de aansluiting kan maken. Wij adviseren je om in te loggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Hier wordt vervolgens gevraagd om je simkaartnummer in te vullen. Als je dit hebt gedaan kan je gebruikmaken van je aansluiting.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je de simkaart nog niet hebt geactiveerd. Dit is de reden dat je geen gebruik van de aansluiting kan maken. Wij adviseren je om in te loggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Hier wordt vervolgens gevraagd om je simkaartnummer in te vullen. Als je dit hebt gedaan kan je gebruikmaken van je aansluiting.
Groetjes,
Arie
hoi arie
ik had paar uur geleden al geactiveerd. moest de acht cijfers invullen. kreeg toen tevens de pin van telefoon. heb nu weer opnieuw ingelogd en dan kom ik in my simyo terecht. dus weet niet hoe nu verder
ik had paar uur geleden al geactiveerd. moest de acht cijfers invullen. kreeg toen tevens de pin van telefoon. heb nu weer opnieuw ingelogd en dan kom ik in my simyo terecht. dus weet niet hoe nu verder
Hi tammie,
Uit onze gegevens blijkt dat je de simkaart nog niet hebt geactiveerd. Dit is de reden dat je geen gebruik van de aansluiting kan maken. Wij adviseren je om in te loggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Hier wordt vervolgens gevraagd om je simkaartnummer in te vullen. Als je dit hebt gedaan kan je gebruikmaken van je aansluiting.
Groetjes,
Arie
hallo
Ik heb net mijn simkaart geactiveerd en krijg dus ook te horen administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Graag wil ik weten wat ik hier aan kan doen?
Ik heb net mijn simkaart geactiveerd en krijg dus ook te horen administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Graag wil ik weten wat ik hier aan kan doen?
heb ik dus ook. arie de moderator zegt dat ik hem nog niet geactiveerd heb maar dat heb ik wel. hulp is momenteel ver te zoeken
hallo
Ik heb net mijn simkaart geactiveerd en krijg dus ook te horen administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Graag wil ik weten wat ik hier aan kan doen?
ik hoop dat hij of een ander mij wel kan helpen zoals ik zie lukt het toch bij andere ook.
maar tot op heden hebben wij mooi pech hahaha
ik hoop dat hij of een ander mij wel kan helpen zoals ik zie lukt het toch bij andere ook.
maar tot op heden hebben wij mooi pech hahaha
ik hoop dat hij of een ander mij wel kan helpen zoals ik zie lukt het toch bij andere ook.
Juist dat dan weet wel. hihihi.
Ik heb wel een idee denk ik.
Ik heb een abonnement afgesloten en met de activatie heb ik niet gezien dat je ook nog eens kon kiezen voor prepaid en abonnement en internet inlog.
dat zie ik nu wel ik ben bang dat ik bij prepaid hem geactiveerd heb.
juist inderdaad blond hihihi.
Maar ja nu is het iedere keer als ik naar mijn simyo ga dan gaat hij gelijk naar prepaid nou dat was echt niet mijn bedoelingXD
Maar ja nu is het iedere keer als ik naar mijn simyo ga dan gaat hij gelijk naar prepaid nou dat was echt niet mijn bedoelingXD
oh dat heb ik dus niet. iig waardeloos dit, heb nu al spijt dat ik simyo hebjuist inderdaad blond hihihi.
Maar ja nu is het iedere keer als ik naar mijn simyo ga dan gaat hij gelijk naar prepaid nou dat was echt niet mijn bedoelingXD
Maar ja nu is het iedere keer als ik naar mijn simyo ga dan gaat hij gelijk naar prepaid nou dat was echt niet mijn bedoelingXD
Goedenavond, precies hetzelfde probleem wat nu? Kan iemand ons helpen?
Wat nou zo simpel is simyo, ook ik heb nu al spijt!!!
Ik heb op zondag 19 februari rond 11 uur mijn simkaart geactiveerd, maar als ik probeer te bellen krijg ik steeds de melding; ''wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld''.
Mvg,
Manon
Mvg,
Manon
Krijg net een email, datbik kan bellen en waarempel hij doet het dus misschien moet je wel gewoon 24 uur wachten of hij doet het bij jullie nu ook
Heb wel overal waarik kon een bericht achtergelaten. Succes allemaal hoopmdat ie het bij jullie ook snel doet
Heb wel overal waarik kon een bericht achtergelaten. Succes allemaal hoopmdat ie het bij jullie ook snel doet
Heb wel overal waarik kon een bericht achtergelaten. Succes allemaal hoopmdat ie het bij jullie ook snel doet
Idd hier ook.
Wel even telefoon aan en uit gezet.
Maar hij doet het eindelijk.hihihi
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.