.

Beantwoord

simkaart geactiveerd->bericht: uw aansluiting is om administratieve reden buiten gebr

  • 24 March 2013
  • 5 reacties
  • 378 Bekeken

Van mijn 'oude telefoon provider' is het lopende contract afgelopen. Om die redenen activeer ik mijn simyo account. Volgens de beschreven procedure & overeenkomstig het opgestuurde schrijven. Het activeren is goed verlopen.

Ik ben echter niet in staat te bellen. Ik krijg als ik probeer te bellen: uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.


Het activeren is goed verlopen & uw schrijven stelt duidelijk: Je betaalt de buiten dundel tarieven als je belt, sms't of interet gebruiikt me je simyo simkaart voordat je huidige nummer is overgezet naar Simyo. Dat gebeurt eind deze week, maar deze zin impliceert heel direct dat het activeren en bellen mogelijk moet zijn!!!

Help mij want ik moet bellen en bereikbaar zijn?

Met Vriendelijke Groet,
Ruben Visser
icon

Beste antwoord door Wayne 26 March 2013, 12:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum ruben_visser,

Volgens onze gegevens heb je reeds gebruik van jouw aansluiting kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Badge
ook ik kan momenteel niet bellen en gebeld worden. Simkaart geactiveerd maar krijg waarschuwing dat door administratieve reden er niet gebeld kanworden. Graag hulp
groet
Reputatie 2
Badge +1
Hey navigator56,

Ik heb jouw aansluiting een reset op het netwerk gegeven. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
simkaart geactiveerd, maar kan niet bellen/gebeld worden/sms-en. Graag hulp
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Helorilu,

Ik zie dat de simkaart door de telefonische klantenservice inmiddels is hersteld op het netwerk. Het zou nu moeten werken. De reden waardoor je geen gebruik kon maken van de aansluiting had te maken met het feit dat je de simkaart op de dag nummerbehoud hebt geactiveerd. We adviseren daarom altijd om de simkaart te activeren voor de nummerbehoud datum.

Klopt het dat je nu inderdaad gebruik kan maken van de aansluiting?

Groetjes,

Alex

Reageer